Przetargi.pl
„Zakup i Dostawa paliwa - olej napędowy do pojazdów oraz wydanie kart chipowskich, kart magnetycznych aktywne przez okres zawarcia umowy dla Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej”

Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Wadowicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 744 770 , fax. 338 744 790
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej
    ul. Wadowicka 4
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 338 744 770, fax. 338 744 790
    REGON: 70528650000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zk-suchap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Komunalny podległy Administracji Samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i Dostawa paliwa - olej napędowy do pojazdów oraz wydanie kart chipowskich, kart magnetycznych aktywne przez okres zawarcia umowy dla Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi „Zakup i Dostawa paliwa - olej napędowy do pojazdów oraz wydanie kart chipowskich, kart magnetycznych aktywne przez okres zawarcia umowy dla Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej” 1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a/ sukcesywną dostawę oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 +A1 2017-06r., a źródłem przechowania oleju napędowego będzie magazyn, który jest jednocześnie składem podatkowym. Szacowane zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem wynosi: do 3 100 litrów miesięcznie – tj. 38 400 litrów w okresie obowiązywania umowy – 1 rok. b/ Zaopatrzenie istniejącego zbiornika o pojemności 5000 l należącego do Zamawiającego w elektroniczny system analizy pobranego paliwa wraz z przesyłem danych do portalu internetowego i z przekazywaną na bieżąco - on line - informacją o nieprawidłowościach podczas procesu tankowania przez kierowców i operatorów. c/ Montaż kompletnych urządzeń GPS, działających w trybie off-line (nadajnik, odbiornik, oprogramowanie, itd.) współpracującego z ww. systemem analizowania pobranego paliwa, zamontowanego we wskazanym pojeździe. Możliwość rozbudowy o kolejne urządzenia celem sukcesywnego wyposażania pojazdów Zamawiającego w urządzenia GPS- urządzenia płatne po cenach obowiązujących w ofercie. d/Zamawiający udostępni Wykonawcy zbiornik do zainstalowania stosownych urządzeń, udostępni pojazdy celem zamontowania GPS, w dniach od 18.12.2020r do 31.12.2020r .Wykonawca przeszkoli pracowników w obsłudze urządzeń aby z dniem 01.01.2021r.nastąpiło uruchomienie kompletnego systemu monitorowania oraz dostawy paliwa . Obecny Wykonawca z dniem 31.12.2020 r. zakończy realizację zamówienia, a nowy Wykonawca rozpocznie z dniem 01.01.2021r. e/ Zamawiający ma prawo ograniczyć lub zwiększyć zakres rzeczowy i finansowy przedmiotu zamówienia bez konsekwencji finansowych. Takie zmiany ilości są przewidziane umową – rozliczenie nastąpi za faktycznie zamówioną ilość. Wykonawca nie będzie wnosił pretensji o zmniejszonej lub zwiększonej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia, f) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezawaryjnego funkcjonowania systemu – wszelkie usługi konserwacyjne oraz usuwanie ewentualnych awarii nie może powodować przerw w funkcjonowaniu systemu dłuższych niż 8 godz. Szczegółowe wymagania w tym zakresie zawiera umowa w sprawie zamówienia publicznego. 2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia - Wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach (składzie) zgodnych z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających polskiej normie, - do każdej dostawy paliwa, stanowiącego przedmiot zamówienia, Wykonawca dostarczy dokument dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwo jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii (próbka paliwa przy każdej dostawie w 5 litrowym metalowym kanistrze za plombowanym własnymi znakami wykonawcy), list przewozowy wydany przez magazyn (skład podatkowy) zawierający datę i godzinę załadunku, numer rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny, - dostawa oleju napędowego nie może odbyć się później niż 24 godziny od momentu załadunku cysterny na magazynie (składzie podatkowym). - Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę, do zbiornika magazynowego oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem WZ podpisanym przez osoby uprawnione przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu świadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, określonych w dalszej części SIWZ, potwierdzających, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, może przeprowadzi tzw. procedurę odwróconą –tj. najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach