Przetargi.pl
Zakup i dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu w 2010 roku

Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6710765 , fax. 032 6710773
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu
    ul. Sienkiewicza 34 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6710765, fax. 032 6710773
    REGON: 27628582700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych - oleju napędowego i etyliny Pb 95 do pojazdów służbowych użytkowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu w 2010 roku. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w formie sukcesywnych, bezgotówkowych zakupów w ilości uzależnionej od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilość i asortyment paliwa nie mogą być w razie mniejszych potrzeb Zamawiającego podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. Wykonawca gwarantuje, iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania norm PN-EN-228 (dla etyliny Pb 95) i PN-E 590 (dla oleju napędowego ON), w zakresie oznaczonych parametrów. Na potwierdzenie powyższego, Zamawiający w trakcie trwania umowy może zażądać od Wykonawcy aktualnego świadectwa/certyfikatu jakości sprzedawanych paliw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki szczegółowe: - posiadają stację paliw czynną przez wszystkie dni w tygodniu, zlokalizowaną maksymalnie do 5 kilometrów od siedziby Obwodu Drogowego Nr 1 ( Zawiercie-Kądzielów, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej) oraz siedziby Zarządu Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu (Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34), na terenie miasta Zawiercie ( w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na Zadanie Nr 1) - posiadają stację paliw czynną przez wszystkie dni w tygodniu, zlokalizowaną maksymalnie do 5 kilometrów od siedziby Obwodu Drogowego Nr 2 (Pilica, ul. Żarnowiecka 47), na terenie gminy Pilica (w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na Zadanie Nr 2)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : - wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1, 1A lub/i Załącznik Nr 2, 2A do SIWZ) - oświadczenie Wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli takowe występują - zaakceptowany wzór umowy (wg wzoru stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji) - koncesja na obrót paliwami płynnymi wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - aktualnie posiadane świadectwo/certyfikat jakości paliw W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą ofertę z umieszczoną klauzulą -za zgodność z oryginałem-. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości , co do jej prawdziwości , a zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób. Wykonawcy występujący wspólnie ( np. konsorcjum, spółka cywilna ) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Wykonawcy , którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną składa: oświadczenie Wykonawcy, które stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji, aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach