Przetargi.pl
Zakup i dostawa oraz transport gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli i zbiorników.

Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 52-114 Wrocław, ul. Warszawska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3428631 , fax. 071 3465172
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
    ul. Warszawska 2 2
    52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3428631, fax. 071 3465172
    REGON: 93108261000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oraz transport gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli i zbiorników.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oraz transport gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli i zbiorników. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania: Zadanie nr 1 Sprzedaż i dostawa ciekłego tlenu medycznego środkami transportu Wykonawcy, dzierżawa zbiornika na tlen ciekły o pojemności min. 8000 kg. (dostawa, montaż, uruchomienie zbiornika z kompletnym osprzętem) Zadanie nr 2 sprzedaż tlenu medycznego sprężonego w butlach 40l, sprzedaż dwutlenku węgla, sprzedaż acetylenu, sprzedaż tlenu technicznego, dzierżawa butli, wg ilości i pojemności wskazanej przez zamawiającego transport, wyładunek pełnych oraz załadunek pustych butli 40 l do samochodu zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i ADR u Zamawiającego (nie dotyczy czynności wewnątrz magazynu Zamawiającego oraz transportu na terenie Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi stosowne dokumenty, przewidziane w pkt. 6.1 a-f SIWZ b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna, iż powyższy warunek został spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; polisa lub dokument powinny być aktualne na dzień składania ofert; wartość ww. polisy lub dokumentu powinna wynosić co najmniej 50 000 PLN. c)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. Zamawiający uzna, ze ww. warunek został spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży aktualne dokumenty, przewidziane w pkt. 6.1. d-f SIWZ. 5.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców, wg. formuły spełnia - nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, w aspekcie ich aktualności oraz potwierdzania poprzez ich merytoryczną treść spełniania warunków udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, warunki będą rozpatrywane dla każdej części osobno.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełnia warunki udziału w postępowaniu, powinien przedłożyć następujące dokumenty : - na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz na potwierdzenie faktu nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: a) dokumenty poświadczające, że dostarczany tlen medyczny jest gazem dopuszczonym do stosowania jako środek farmaceutyczny; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokument powinien być złożony w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania wykonawcy; c) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w powyższym punkcie, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeśli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp (dla podmiotów zbiorowych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - na potwierdzenie znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: h) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wyżej wskazane dokumenty powinny być aktualne na dzień składania ofert; wartość polisy lub w.w dokumentu powinna wynosić co najmniej 50 000 PLN. POZOSTAŁE DOKUMENTY ,KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: i) Wypełniony Formularz ofertowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ - załączniki nr 2 do SIWZ; j) Wypełniony Formularz cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ; k) Zaakceptowany wzór umowy, wypełniony w zakresie osób reprezentujących Wykonawcę, osób odpowiedzialnych za bieżącą realizację zamówienia wraz z aktualnymi numerami telefonów, pod którymi będzie można składać zamówienia, stanowiący integralną część SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ; l) Oświadczenie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ (składane wraz z ofertą); m) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2008r. nr 171 poz. 1058) - załącznik nr 5 do SIWZ n) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z projektem umowy, stanowiącymi integralną część specyfikacji i nie wnosi do nich zastrzeżeń; Wszystkie załączniki do SIWZ muszą być dołączone do oferty i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub osobę posiadającą pisemne pełnomocnictwo, umocowujące ją do tej czynności, którego oryginał należy dołączyć do oferty. Wykonawcy przedkładający kopie dokumentów, muszą je poświadczyć za zgodność z oryginałem. Poświadczenia może dokonać osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub osoba posiadająca pisemne pełnomocnictwo, umocowujące ją do tej czynności, którego oryginał należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach