Agencja Rynku Rolnego ogłasza przetarg
- Adres: 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6617347 , fax. 022 6617535
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Rynku Rolnego
ul. Nowy Świat 6/12 6/12
00-400 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6617347, fax. 022 6617535
REGON: 00622243400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa oraz świadczenie usługi serwisowej wraz z rozszerzoną gwarancją 10 sztuk skanerów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oraz świadczenie usługi serwisowej wraz z rozszerzoną gwarancją 10 sztuk skanerów, zwanych dalej sprzętem zgodnie ze specyfikacją techniczną zamieszczoną w załączniku Nr 1 do Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 4 do Opisu Przedmiotu Zamówienia), stanowiącym integralną jej część, w zakres, której wchodzą okresowe przeglądy, konserwacje, naprawy, dostarczenie urządzenia zastępczego na czas usterki, dostarczanie materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz złoży prawidłowo dokumenty wymienione w rozdziale VII. 2. Złożenie przez wykonawców w ofercie dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale VII będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń, czy wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2), b) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt b) składa dokument lub dokumenty zgodne z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.). 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić będzie uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, o ile nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest: a) pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, b) dokumenty określone w pkt 1 ppkt a) do ppkt b) niniejszego rozdziału muszą być złożone i podpisane przez każdego wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu informatycznego dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2016-05-04 - Dostawa urządzeń medycznych, numer sprawy P/242/2015/SZ/WIM/MON - 120/ZP/15
Dodano: 2015-10-09 - SKANER 3D WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM
Dodano: 2015-10-01 - DOSTAWA CZYTNIKA DO MACIERZY DNA WRAZ Z ZESTAWEM URZĄDZEŃ DO HYBRYDYZACJI KWASÓW NUKLEINOWYCH, AMPLIFIKATOREM DO PROWADZENIA REAKCJI ILOŚCIOWEGO PCR W CZASIE RZECZYWISTYM ORAZ SPECJALISTYCZNYM OPROGRAMOWANIEM DO STATYSTYCZNEJ ANALIZY ZMIAN W UKŁADACH BIOLOGICZNYCH
Dodano: 2015-10-01 - Dostawa zintegrowanego stanowiska laboratoryjnego wspomagającego proces modelowania przestrzennego z wykorzystaniem techniki inżynierii odwrotnej (Reverse Enginnering)
Dodano: 2015-09-11 - Dostawa skanera optycznego do pracowni digitalizacji wraz z oprzyrządowaniem
Dodano: 2015-08-27 - Dostawa kompletu infrastruktury naukowo - badawczej do zrobotyzowanego frezowania dużych obiektów na podstawie dokumentacji 3D, uzyskanej z precyzyjnego skanowania mikro i małych modeli
Dodano: 2015-06-15 - ZAKUP I DOSTAWA SKANERA DO DIGITALIZACJI OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH 2D, Postępowanie znak: ZZP-72/15
Dodano: 2015-05-15 - Dostawa skanerów laserowych ( 2 szt.) Postępowanie nr WEiTI/16/S/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-02-17 - ZAKUP I DOSTAWA SKANERA DO DIGITALIZACJI OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH 2D Postępowanie znak:ZZP-199/14
Dodano: 2014-11-19