Przetargi.pl
Zakup i dostawa oprogramowania zabezpieczającego system poczty elektronicznej na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości

Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości ogłasza przetarg

  • Adres: 31-358 Kraków, Jasnogórska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 376 91 00 , fax. 12 376 91 20
  • Data zamieszczenia: 2021-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości
    Jasnogórska 11
    31-358 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 376 91 00, fax. 12 376 91 20
    REGON: 12059223000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcp.malopolska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oprogramowania zabezpieczającego system poczty elektronicznej na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania zabezpieczającego system poczty elektronicznej o parametrach nie gorszych lub równoważnych: Zamawiający posiada urządzenie Barracuda Email Security Gateway 300 o numerze seryjnym: BAR-SF-1124964. Zamawiający wymaga licencji obejmującej poniższy zakres: - realizacja subskrypcji w okresie 25.01.2021 – 24.01.2022 r. poprzez automatyczne wprowadzanie oprogramowania zabezpieczającego do urządzenia, - subskrypcję rozumianą jako dostarczanie aktualizacji oprogramowania zabezpieczającego do urządzenia Zamawiającego, obejmującą definicje blokujące niechciane przesyłki, definicje kategorii wirusów, definicje kategorii filtra antyszpiegowskiego, definicje oprogramowania do zapobiegania włamaniom, definicje zabezpieczeń protokołów komunikacyjnych, definicje oprogramowania zasad aktualizacji zabezpieczeń, ataków i formatów dokumentów, - subskrypcję oprogramowania sprzętowego obejmujące najnowsze aktualizacje oprogramowania wraz z ulepszeniami funkcji i poprawkami, - wsparcie techniczne i zgłaszanie awarii: komunikacja za pomocą poczty elektronicznej 24/7 i wsparcie telefoniczne w godzinach od 9:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku, - w przypadku uszkodzenia urządzenia Zamawiającego uniemożliwiającego jego dalszą eksploatację - gwarancja wymiany w następnym dniu roboczym od dnia zgłoszenia uszkodzenia urządzenia, - program odświeżenia sprzętu obejmujący możliwość migracji do najnowszego sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach