Przetargi.pl
Zakup i dostawa oprogramowania użytkowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Szymanowskiego 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3706100 w. 186 , fax. 034 3243130
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
    ul. Szymanowskiego 15 15
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3706100 w. 186, fax. 034 3243130
    REGON: 15152765800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oprogramowania użytkowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie posiada następujące licencje: - 202 licencje ESET NOD32 Antivirus Business Edition Suite do 2010-09-03 (ochrona stacji roboczych i serwerów plikowych Windows) - 15 licencji ESET Smart Security Business Edition Suite do 2011-12-26 (ochrona stacji roboczych i serwerów plikowych Windows) Oferta dotyczy: 1) migracji 202 licencji ESET NOD32 Antivirus Business Edition Suite do ESET Smart Security Business Edition Suite 2) wyrównania serwisów obu licencji: a) 202 licencje ESET NOD32 Antivirus Business Edition Suite do 2010-09-03 (ochrona stacji roboczych i serwerów plikowych Windows) b) 15 licencji ESET Smart Security Business Edition Suite do 2011-12-26 (ochrona stacji roboczych i serwerów plikowych Windows) Do daty: 2012-09-03 Po tym Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie ma posiadać: - 217 licencji ESET Smart Security Business Edition Suite do 2012-09-03 (ochrona stacji roboczych i serwerów plikowych Windows) Dodatkowo prosimy o zachowanie obecnych kluczy, których używamy na 15 licencjach ESET Smart Security Business Edition Suite (ochrona stacji roboczych i serwerów plikowych Windows) na wszystkich 217 licencjach po dokonaniu migracji i wznowienia serwisów. 3) zakupu 4 licencji Eset Mobile CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA 1. Program Abby FineReader 9.0 Corporate Edition PL lub równoważny program OCR posiadający minimum następujące cechy: Program w języku polskim Rozpoznawanie i odtwarzanie hiperłącz Tryb szybkiego rozpoznawania Dokładne odwzorowanie układu strony Przekształcanie plików PDF do postaci plików w formacie edytowalnym Tworzenie plików PDF zoptymalizowanych pod kątem publikacji w Internecie Tworzenie plików PDF zabezpieczonych hasłem Wysyłanie wyników do programów Microsoft Word, Excel, PowerPoint Zapisywanie wyników w formatach: RTF, DOC, HTML, PDF, XLS, DBF, CSV, Word XML, TXT Definiowanie właściwości dokumentu wyjściowego Możliwość załączania wyników rozpoznawania do wiadomości e-mail w formie pliku w dowolnym z obsługiwanych formatu Rozpoznawanie z wykorzystaniem słownika programu Microsoft Word Menadżer automatyzacji pozwalający zautomatyzować powtarzające się zadania przekształcania Narzędzie do dzielenia obrazów Narzędzie do obcinania obrazów Rozproszone przetwarzanie dokumentów Praca grupowa z językami i słownikami użytkownika Nośnik z oprogramowaniem. ilość 2 szt. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA 1. Program Alcohol 120% lub równoważny program posiadający minimum następujące cechy: Tworzenie obrazów płyt CD i DVD Tworzenie wiernych kopii bezpieczeństwa posiadanych płyt z oprogramowaniem (zgodnie z licencją) zabezpieczonych technologiami: Laserlock, SafeDisc, SafeDisc2 (także v2,80), Securom, Securom *NEW (także v4.x), StarForce 1.x2.x, VOB ProtectCD, VOB ProtectCD v5, Możliwość montowania min. 31 wirtualnych CD/DVD-ROMów Obsługa popularnych formatów plików obrazu CD w celu emulacji i zapisu: Media Descriptor (mds) Nero Burning ROM (nrg) CloneCD (ccd/img/sub) BlindSuite (bwt/bwi/bws) DiscJuggler (cdi) CDRWin (cue/bin) (dla dysku z jedną sesją, bez danych subkanałowych) Standardowy ISO (iso) (dla dysku z jedną sesją, bez danych subkanałowych) Obsługa odczytu subkanałów metodą RAW (umożliwia emulację wszystkich CD) Obsługa metod zapisu CD: Session-At-Once, Disc-At-Once, RAW Session- At-Once, RAW Session- At-Once + SUB, RAW Disc- At-Once (z pełnym wsparciem subkodu PQ/R-W) Obsługa metod zapisu DVD: Session-At-Once, Disc-At-Once Wspieranie funkcji Bypass EFM error - usiłującej poprawiać regularne wzorce binarne Obsługa opcji Ignore Type Media - wymuszającej na programach rozpoznawanie płyty CD-R czy CD-RW jako CD-ROM Obsługiwane formaty CD: CD-DA, CD+G, CD-ROM, CD-XA, Video CD, Photo CD, Mixed Mode, Multi-session CD Obsługiwane formaty DVD: DVD-ROM, DVD-Video, DVD-Audio Wspierane technologie przeciwdziałające pojawianiu się błędów typu Buffer-Underrun: BURN-Proof, JustLink, Power-Burn, SafeBurn, Seamless Link i inne Obsługiwane typy napędów (ATAPI & SCSI): CD-R, CD-RW, DVD-RAM, DVD-R, DVD-RW, DVD+RW Współpraca z systemami operacyjnymi: Windows 95 / 98 / Me / NT / 2000 / XP ilość 4 szt. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA 1. Program Device Lock lub równoważny program, który powinien posiadać minimum następujące cechy: kontrolować, który użytkownik lub grupa użytkowników sieci ma dostęp do portów USB i Fire Wire, napędów dyskietek i CD-ROM oraz urządzeń zewnętrznych podłączanych do komputera umożliwiających dostęp do danych sieci, kontrolować dostęp do drukarek na poziomie użytkownika i grupy użytkowników gromadzić centralnie lub lokalnie informacje (nazwy plików lub ich binaria) o zapisywaniu/odczytywaniu danych z wymiennych wyżej nośników danych (urządzenia USB), lokalnych dysków twardych, napędów CD/DVD - ROM, portów COM/LPT gromadzić centralnie lub lokalnie informacje (nazwy plików lub ich treści) o drukowanych dokumentach (wydruk na drukarkach podłączonych bezpośrednio do komputera, drukarka sieciowych oraz wirtualnych drukarkach - wydruk do pliku) kontrolować dostęp do w.w urządzeń podłączanych do komputerów w Urzędzie w określonych dniach tygodnia i godzinach, tworzyć białą listę urządzeń USB, która pozwoli na autoryzację tylko wyszczególnionych urządzeń (model lub unikatowy numer urządzenia), które nie będą blokowane w odróżnieniu od urządzeń nie autoryzowanych w sieci, tworzyć białą listę nośników CD/DVD, która pozwoli na autoryzację tylko wyszczególnionych nośników, które nie będą blokowane w odróżnieniu od urządzeń nie autoryzowanych w sieci Urzędu, zabezpieczać dyski przed przypadkowym lub zamierzonym formatowaniem, zdalnie kontrolować wszystkie funkcje, -z poziomu ActiveDirectory wykorzystując GPO -z poziomu konsoli zarządzającej (indywidualne zarządzanie i grupowe stacjami) wspierać RSoP gromadzić dane w bazie MS SQL lub MSDE (opcjonalnie) posiadać możliwość kompresji gromadzonych log-ów posiadać możliwość dekompresji w locie obrazów ISO wykrywać i blokować keyloggery sprzętowe (USB i PS) współpracować z oprogramowaniem szyfrującym PGP Whole Disk Encryption, TruCrypt, SafeDisk określać max. pasmo wykorzystania sieci przeznaczone dla komunikacji z agentami programu uruchomionymi na stacjach roboczych posiadać możliwość egzekwowania zasad bezpieczeństwa na poziomie pliku. Nadawanie uprawnień dostępu do wybranych typów plików na podstawie analizy jego treści niezależnie od rozszerzenia. pozwalać na definiowanie różnej polityki bezpieczeństwa dla użytkowników lub grup użytkowników pracujących w trybie offline oraz online. pozwalać na generowanie graficznych raportów i mieć możliwość przesyłanie ich automatycznie na wskazany e-mail. zaoferowane oprogramowanie musi gwarantować zgodność z systemami operacyjnymi Microsoft Windows NT/2000/2003/XP/Vista/2008 (obsługa systemów 32/64 bitowych). w okresie 12 miesięcy od daty zakupu Zamawiający ma prawo do bezpłatnej aktualizacji do nowych wersji programu. ilość 175 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumentów określonych w SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez wykonawcę do oferty. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Oferty podlegać będą weryfikacji przez Komisję Przetargową. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Wykonawcy ubiegający się o udział w postępowaniu, do składanej przez siebie oferty muszą załączyć pod rygorem wykluczenia z postępowania oświadczenia lub dokumenty określone w załączniku numer 4 do SIWZ - Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW BIORĄCYCH UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oferta cenowa stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Informacja o proponowanym programie stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ (dotyczy wykonawców składających ofertę na część II, III lub IV zamówienia). 4. Aktualny wypis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zawierające informację o osobach upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 6. Oryginalne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 7. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego(data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert). 8. Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o braku zaległości w opłatach składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego(data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert). 9. Wykaz części zamówienia przekazanych do realizacji przez podwykonawców zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeżeli dotyczy). 10. Informację o nazwie banku i numerze konta wykonawcy. 11. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1, i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. 12. Na mocy art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty określone w ust.4, ust.6, ust.7, ust.8, ust.10 każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa osobno. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne 13. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87,poz. 605) Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone do oferty wraz z tłumaczeniami w języku polskim dokonanymi przez tłumaczy przysięgłych Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem (każda ze stron) przez osobę -y upoważnioną -e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (opatrzone datą i imienną pieczątką lub czytelnym podpisem). WYKONAWCY, KTÓRZY ZŁOŻĄ OFERTY NA WIĘCEJ NIŻ JEDNĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA, SKŁADAJĄ JEDEN KOMPLET DOKUMENTÓW OKREŚLONYCH W ust 4,ust 5,ust 6,ust 7.ust.8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.czestochowa.bip-gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach