Przetargi.pl
Zakup i dostawa oprogramowania STATISTICA dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6314533 , fax. 42 6314573
  • Data zamieszczenia: 2013-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 8
    91-348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6314533, fax. 42 6314573
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oprogramowania STATISTICA dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania STATISTICA wg poniższej specyfikacji: Pakiet nr 1 Oprogramowanie STATISTICA Pakiet Zaawansowany plus Zestaw Medyczny 10 PL - aktualizacja i rozszerzenie programu o SN BXXP912E527616A90-V - Ilość 1 Pakiet nr 2 Oprogramowanie STATISTICA Pakiet Zaawansowany plus Zestaw Medyczny 10 PL - aktualizacja i rozszerzenie programu o SN AXAP902E268218J80-7 - Ilość 1 Pakiet nr 3 Oprogramowanie STATISTICA Pakiet Zaawansowany plus Zestaw Medyczny 10 PL - oprogramowanie w wersji jednostanowiskowej - Ilość 4 Pakiet nr 4 Oprogramowanie STATISTICA Pakiet Zaawansowany plus Zestaw Plus 10 PL - oprogramowanie w wersji jednostanowiskowej - Ilość 1 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ 2.Wykonawca oświadcza, że oprogramowanie dostarczone w ramach umowy jest oprogramowaniem fabrycznie nowym i będzie posiadało parametry techniczne i użytkowe w pełni zgodne z zapisanymi w ofercie Wykonawcy, a także nie spowoduje utraty gwarancji urządzeń do których jest przeznaczone. Ponadto, Wykonawca oświadcza, że posiada prawo dysponowania oprogramowaniem. Wykonawca wraz z oprogramowaniem obowiązany jest dostarczyć dowody jego legalności /np. hologramy, umowy licencyjne itp./. 3.Przedmiot zamówienia wchodzący w zakres dostawy zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego /magazynu IMP/ w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4.Wraz z oprogramowaniem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pełną dokumentację /opisy oprogramowania/ w języku polskim (preferowany) lub angielskim. 5.Oferowane towary muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację /ilość, dane indywidualizujące - marka / symbol/ bez konieczności naruszania opakowania. 6.Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony poprzez sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego, wskazującego producenta, numery seryjne produktów oraz z ich krótką charakterystykę. Protokół zostanie podpisany przez Strony niniejszej umowy. 7.Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tym związanych, może odmówić przyjęcia dostawy jeżeli a/jakikolwiek element przedmiotu zamówienia nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami lub opakowania będą naruszone 8.W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad podczas odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostarczonego towaru. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad na swój koszt i niebezpieczeństwo w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego. 9.Termin realizacji dostawy maksymalnie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 10.Wykonawca zobowiązuje się uzgodnić z Zamawiającym termin dostawy przedmiotu zamówienia z wyprzedzeniem 1 dnia roboczego. 11.Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego. 12.Wykonawca zapewni Zamawiającemu pomoc techniczną związaną z instalacją i użytkowaniem oprogramowania 13.Cena wskazana przez Wykonawcę za wykonanie zamówienia jest ceną obejmującą zarówno przedmiot zamówienia jak i dostawę do siedziby Zamawiającego. Zamówienie jest współfinansowane przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu /Zintegrowany system monitorowania stanu psychofizycznego kierujących pojazdami w celu minimalizacji zagrożeń w ruchu drogowym/ /POIG.01.03.01-10-085/09/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 484630001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach