Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-410 Warszawa, ul. Solec 22
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5184900 , fax. 22 5184949
- Data zamieszczenia: 2015-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie
ul. Solec 22 22
00-410 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5184900, fax. 22 5184949
REGON: 01617475600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA OPROGRAMOWANIA DO TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH WDROŻENIE ZAKUPIONEGO OPROGRAMOWANIA ORAZ WSPARCIE TECHNICZNE NA OKRES 12 MIESIĘCY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych do 2 serwerów (dla Hyper-V), kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem Acronis Backup Advanced (wersja 11.5, aktualizacja 3) oraz Acronis Backup Management Server (wersja: 11.5.38573) wraz z wdrożeniem zakupionego oprogramowania oraz wsparciem technicznym na okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis oprogramowania równoważnego znajduje się w Załączniku Nr 1. Dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych do przedmiotu zamówienia. Przez produkt równoważny do opisanego przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie taki, który realizuje wszystkie funkcjonalności i posiada wszystkie cechy produktu określonego w SIWZ oraz nie gorsze parametry techniczne. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, Wykonawca wraz z ofertą wykaże, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu stosowny dokument, że oferowane rozwiązanie spełnia wymagania określone w SIWZ dla oprogramowania równoważnego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 10 dni kalendarzowych licząc od zawarcia umowy lecz nie później niż do dnia 28 grudnia 2015 r. zgodnie z zapisami zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Okres świadczenia wsparcia technicznego rozpoczyna się z dniem odbioru oprogramowania i kończy się z upływem 12 kolejnych miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722680001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy i wdrożenia oprogramowania w siedzibie Zamawiającego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbpr.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Dodano: 2016-06-17 - Usługa dostępu do oprogramowania estymacji kategorii naukowej MNiSW na bazie osiągnięć pracowników Wojskowego Instytutu Medycznego przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2015-12-11 - Zakup licencji Oracle Business Intelligence Enterprise Edition 11g oraz Oracle Data Integrator Enterprise Edition 12c lub równoważnych, nr sprawy 271/BŁiI/15/DG
Dodano: 2015-11-30 - Dostawa Aktualizacji Systemu Monitoringu Nagios XI do wersji Enterprise Edition lub równoważnego wraz ze wsparciem technicznym na okres 12 miesięcy
Dodano: 2015-11-16 - Zakup licencji, migrację danych oraz wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki mandatowej i windykacji
Dodano: 2015-09-18 - Zakup licencji, migrację danych oraz wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki mandatowej i windykacji
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa Aktualizacji Systemu Monitoringu Nagios XI do wersji Enterprise Edition lub równoważnego wraz ze wsparciem technicznym na okres 12 miesięcy
Dodano: 2015-08-04 - Odnowienie subskrypcji baz Systemu Informacji Prawnej
Dodano: 2015-07-28 - Dostawa, wdrożenie, serwis gwarancyjny i nadzór autorski kompletnego systemu informatycznego wdrożonego i eksploatowanego, mającego realizować zadania elektronicznej platformy obiegu informacji naukowej, w tym zarządzanie przechowywaniem i przepływem informacji elektronicznej i papierowej w Instytucie wraz z integracją systemów i urządzeń peryferyjnych oraz szkolenie użytkowników
Dodano: 2015-05-25 - DOSTAWA I UPGRADE OPROGRAMOWANIA, DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ USŁUGA SZKOLENIA W ZAKRESIE ZAKUPIONEGO OPROGRAMOWANIA
Dodano: 2015-05-21