Przetargi.pl
Zakup i dostawa opraw oświetleniowych LED

Urząd Miasta i Gminy Drobin ogłasza przetarg

  • Adres: 09210 Drobin, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2601441 w. 107
  • Data zamieszczenia: 2017-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Drobin
    ul. Piłsudskiego 12
    09210 Drobin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2601441 w. 107
    REGON: 54664400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Inwestycyjno-Mieszkaniowa Sp. z o.o. w Drobinie, ul. Spółdzielcza 10A, 09-210 Drobin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa opraw oświetleniowych LED
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonaniu zadania pt.: „ Zakup i dostawa opraw oświetleniowych LED” Prace będą obejmowały następujące zadania: 1) Zakup i dostawę opraw oświetleniowych LED do pomieszczeń technicznych, pomocniczych, korytarzach oraz toaletach na energooszczędne z systemem zarządzania oświetleniem: a) dla wszystkich pomieszczeń należy wykonać projekt wymiany istniejącego oświetlenia na nowe oprawy LED, b) projekt musi zawierać wyliczenia natężenia oświetlenia, olśnienia, równomierności, moc, typ, rozmieszczenie zastosowanych opraw oraz określać uzyskaną oszczędność w zużyciu energii elektrycznej, c) określone wyżej parametry muszą spełniać obowiązujące przepisy i normy dla poszczególnych grup pomieszczeń, d) oprawy i zastosowany osprzęt musi posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty pozwalające na jego montaż w obiektach szkolnych, e) projekt przed wykonaniem prac musi zostać przekazany do akceptacji i uzgodnienia do Zamawiającego, f) prace mogą być wykonane jedynie w przypadku pozytywnego uzgodnienia projektu, g) oprawy oświetlenia podstawowego zastosowane w korytarzach, toaletach, pomieszczeniach technicznych oraz pomocniczych należy wymienić na oprawy LED wyposażone w czujniki radarowe ruchu z możliwością zdalnej regulacji zasięgu detekcji czujnika oraz zmierzchowy czujnik ruchu z możliwością zdalnej regulacji poziomu aktywowania pracy czujnika, h) barwa światła zastosowana w pomieszczeniach powinna być akceptowana przez Zamawiającego, i) rodzaj lamp oświetlenia sufitowego oraz barwa światła powinna być zaakceptowana przez zamawiającego, a po zakończeniu wszelkich prac instalacji elektrycznej należy wykonać komplet pomiarów natężenia oświetlenia, j) oświetlenie diodowe LED z regulacją natężenia oświetlenia oraz sterowaniem obecnością użytkowników pomieszczeń z regulacją w zakresie co najmniej 10% do 100% mocy znamionowej oprawy z krokiem regulacji co najmniej co 2%. k) lampy LED powinny spełniać następujące założenia: – Zastępuje oprawy rastrowe o mocy 4x18 W, 2x36 W, 2x58 W; – Wyposażone w indywidualny, zintegrowany z lampą system zasilający 230V; – Wyposażone w radarowy czujnik ruchu z możliwością zdalnej regulacji zasięgu detekcji czujnika (nie dopuszcza się zewnętrznych instalacji czujników); – Wyposażone w zmierzchowy czujnik ruchu z możliwością zdalnej regulacji poziomu aktywowania pracy czujnika (nie dopuszcza się zewnętrznych instalacji czujników); – Strumień świetlny opraw => 4389 lm ( parametry należy potwierdzić wynikami badań fotometrycznych) przy maksymalnej mocy oprawy 55W; – Żywotność źródeł światła =>50 000 h; – Wskaźnik oddawania barw Ra>80; – Współczynnik mocy na poziomie PF=> 0,95; – Klasa szczelności IP => 42; – Rozpraszacz w kolorze mlecznym – Możliwość zdalnego programowania poziomu mocy maksymalnej i poziomy mocy w trybie oszczędzania oraz czasu świecenia lampy w obu trybach ( powinna być możliwość elastycznej zmiany parametrów – nie dopuszcza się ustawień stałych fabrycznych); – Regulacja parametrów pracy powinna odbywać się w sposób zdalny precyzyjne, co do 1 punktu parametru programowanego, nie dopuszcza się regulacji za pomocą potencjometrów mechanicznych; – Możliwość wyposażenia opraw w moduł oświetlenia awaryjnego umożliwiający pracę opraw przez 3 godziny w momencie zaniku prądu w sieci. 2) Wymiana oświetlenia w pomieszczeniach dydaktycznych na energooszczędne z systemem zarządzania oświetleniem: a) dla wszystkich pomieszczeń należy wykonać projekt wymiany istniejącego oświetlenia na nowe oprawy LED, b) projekt musi zawierać wyliczenia natężenia oświetlenia, olśnienia, równomierności, moc, typ, rozmieszczenie zastosowanych opraw oraz określać uzyskaną oszczędność w zużyciu energii elektrycznej, c) określone wyżej parametry muszą spełniać obowiązujące przepisy i normy dla poszczególnych grup pomieszczeń, d) projekt przed wykonaniem prac musi zostać przekazany do akceptacji i uzgodnienia do Zamawiającego, e) prace mogą być wykonane jedynie w przypadku pozytywnego uzgodnienia projektu, f) oprawy oświetlenia podstawowego zastosowane w pomieszczeniach dydaktycznych należy wymienić na oprawy LED wyposażone w autonomiczny ( czyli każda oprawa posiada własny) czujnik dynamicznego mieszania światła naturalnego i sztucznego, g) barwa światła zastosowana w pomieszczeniach dydaktycznych powinna być akceptowana przez Zamawiającego, h) Rodzaj lamp oświetlenia sufitowego oraz barwa światła powinna być zaakceptowana przez zamawiającego, a po zakończeniu wszelkich prac instalacji elektrycznej należy wykonać komplet pomiarów natężenia oświetlenia, i) lampy LED powinny spełniać następujące założenia: – Zastępuje oprawy rastrowe o mocy 4x18 W, 2x36 W, 2x58 W; – Wyposażone w indywidualny, zintegrowany z lampą system zasilający 230V; – Wyposażone w autonomiczny czujnik dynamicznego mieszania światła naturalnego i sztucznego regulujący automatycznie mocy świecenia oprawy w zakresie 10% do 100% mocy znamionowej, a regulacja powinna odbywać się płynnie nie skokowo (nie dopuszcza się zewnętrznych instalacji czujników); – Strumień świetlny oprawy => 4560lm (parametry należy potwierdzić wynikami badań fotometrycznych); – Żywotność źródeł światła =>50 000 h; – Wskaźnik oddawania barw Ra>80; – Współczynnik mocy na poziomie PF=> 0,95; – Klasa szczelności IP => 42; – Diody LED w celu eliminacji olśnienia zabezpieczone rozpraszaczem typu „pryzma” dedykowanym do opraw oświetleniowych o przepuszczalności światła minimum 91%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Vistula Bank Spółdzielczy 56 9011 0005 0006 4220 2000 0010, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu SIM.1.2017 na "Zakup i dostawa opraw oświetleniowych LED". 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX pkt 2 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą. 8. Z treści dokumentu stanowiącego formę wadium (gwarancji/poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe (bez jakichkolwiek zastrzeżeń), na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy – nie uwzględniając zasad określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 b ustawy – Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 16. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 17. Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 2/ w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi, 3/ Zobowiązania podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), 4/ Dowód wniesienia wadium. Powyższe dokumenty składane są wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach