Przetargi.pl
Zakup i dostawa opału w sezonie grzewczym 2009/2010

Urząd Gminy Rajcza ogłasza przetarg

  • Adres: 34-370 Rajcza, ul. Górska 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8643155 w. 33 , fax. 033 8643887
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rajcza
    ul. Górska 1 1
    34-370 Rajcza, woj. śląskie
    tel. 033 8643155 w. 33, fax. 033 8643887
    REGON: 00055146700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa opału w sezonie grzewczym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa następujących rodzajów opału: I . węgiel kamienny w sortymencie /grubym/ kostki I, typ 31,2 o wartości opałowej powyżej 25 000 KJ/kg, zawartość popiołu poniżej 9,0 %, zawartość siarki całkowitej poniżej 0,80 % w ilości 81 to
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 101210007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełniania warunku - dostarczenie dokumentu opisanego w Rozdziale IV pkt.2 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Spełnienie warunku - złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna - złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ). 6. Ustanowią, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Spełnienie warunku - umocowanie to powinno wynikać z treści umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie lub z odrębnego dokumentu przedłożonego oddzielnie wraz z ofertą. 7. Wykonywali przedmiot zamówienia o podobnym zakresie w terminie 3 (trzech) ostatnich lat od dnia podpisania umowy- zrealizowali minimum 2 dostawy o podobnym zakresie. Spełnienie warunku - wypełnienie Wykazu o wykonaniu zamówienia o podobnym zakresie - (Załącznik nr 5 do SIWZ) + wymagane dokumenty potwierdzające w/w warunki. 8. Złożą komplet wymaganych dokumentów wymienionych w Rozdziale IV. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania. Miejsca składowania opału ujęte są w Załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Całość dostawy winna być zrealizowana zgodnie z dokumentacją przetargową będącą w posiadaniu Urzędu Gminy i w uzgodnieniu z Zamawiającym parametrów jakościowych poszczególnych rodzajów opału ( wymagany certyfikat jakościowy ). UWAGA ! Wymagana jest rytmiczność i sukcesywność dostaw oraz bezwzględne dotrzymanie parametrów jakościowych opału (wymagany certyfikat jakościowy). Terminy dostaw i wielkości poszczególnych partii opału do uzgodnienia z kierownikami placówek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. - W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (Spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 4. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) oferenci przedstawią dowód ustanowienia pełnomocnika z określonym zakresem pełnomocnictwa, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zaparafowany projekt umowy (Załącznik nr 3). 6. Wydruk komputerowy z oficjalnej strony internetowej producenta, potwierdzający wymagane odpowiednie parametry jakościowe dotyczące poszczególnych rodzajów opału oraz certyfikat jakości.. 7. Wykaz ilości zrealizowanych tego typu dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców potwierdzone przez inwestorów - Uwaga! - Zamawiający zastrzega sobie prawo uzyskania informacji o oferencie w organach administracji, podmiotach gospodarczych jak i u inwestorów na rzecz, których oferent realizował zamówienia ( Załącznik nr 5 ) + referencje !

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rajcza.com.pl/przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach