Przetargi.pl
Zakup i dostawa opału dla jednostek oświatowych Gminy Panki

Gmina Panki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-140 Panki, ul. Tysiąclecia 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3179035 , fax. 034 3179062
  • Data zamieszczenia: 2011-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Panki
    ul. Tysiąclecia 5 5
    42-140 Panki, woj. śląskie
    tel. 034 3179035, fax. 034 3179062
    REGON: 15139835600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa opału dla jednostek oświatowych Gminy Panki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa opału dla jednostek oświatowych Gminy Panki: ekogroszku luz w ilości ok. 120 ton oraz ekogroszku workowanego w ilości ok. 25 ton. Właściwości opału: - kaloryczność min 25 MJ/kg, - ilość popiołu max 7%, - minimalna zawartość miału. Transport wraz z dostawą i rozładunkiem opału będzie odbywał się do jednostek oświatowych Gminy Panki, to jest Szkoły Podstawowej w Pankach, Gimnazjum w Pankach (Sala Gimnastyczna), Szkoły Podstawowej w Konieczkach, Szkoły Podstawowej w Aleksandrowie, Budynku Domu Nauczyciela w Pankach, Przedszkola publicznego w Pankach w okresie trwania sezonu grzewczego na wezwanie przedstawicieli Zamawiającego. Przewidywane są dostawy w dwóch transzach: jesień 2011 - zamówienie wrzesień /październik oraz wiosna 2012 - zamówienie styczeń 2012 oraz ewentualne uzupełnienia w ramach potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.panki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach