Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju opałowego z przeznaczeniem do ogrzewania trzech obiektów Muzeum Romantyzmu w Opinogórze

Muzeum Romantyzmu ogłasza przetarg

  • Adres: 06-406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6717025 , fax. 023 6717025
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Romantyzmu
    ul. Z. Krasińskiego 9 9
    06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
    tel. 023 6717025, fax. 023 6717025
    REGON: 13045168000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumromantyzmu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju opałowego z przeznaczeniem do ogrzewania trzech obiektów Muzeum Romantyzmu w Opinogórze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego z przeznaczeniem do ogrzewania trzech obiektów Muzeum Romantyzmu w Opinogórze. Przedmiotem dostawy i zakupu jest olej opałowy EKOTERM o niskiej zawartości siarki i wartości opałowej 41 500 kJ/kg. Maksymalne godzinowe zużycie oleju opałowego będzie wynosiło 14,0 kg/h (16,4 dm ?/h). Dostarczany przez Dostawcę olej opałowy musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z 19.10.2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 216, poz. 1825) oraz być zgodne wg WT/MZRiP22. Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego ww. oleju opałowego EKOTERM przewidywane jest w ilości około 50 000 litrów. Wskazana powyżej wartość jest prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy tj. od 01.01.2010 r. do 31.12.2012 r. Rozliczenia pomiędzy Dostawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości oleju opałowego. 2. Zakup oleju opałowego przez Zamawiającego będzie realizowany w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2012 r. z zorganizowanej sieci stacji paliw Dostawcy. Dostawa oleju realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego. Olej opałowy dostarczany będzie przez Dostawcę do siedziby Zamawiającego na adres 06-406 Opinogóra, ul. Z. Krasińskiego 9. 3.Dostawca będzie prowadzić ewidencję zakupywanego oleju opałowego przez Zamawiającego z podaniem daty zgłoszenia zapotrzebowania, daty dostawy i ilości zakupionego oleju. Dostawca będzie udostępniał Zamawiającemu wskazane powyżej informacje na jego wniosek. 4. Rozliczenia za faktycznie dokonany przez Zamawiającego zakup oleju opałowego dokonywane będą po każdej dostawie na podstawie Faktury VAT przelewem na wskazany przez Dostawcę rachunek bankowy. 5. Płatność dokonywana będzie przez Zamawiającego w terminie 60 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej Faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej trzech dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. dostawy oleju opałowego o wartości co najmniej wynikającej ze złożonej oferty (ceny brutto). 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia / nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. Data sporządzenia oświadczenia - przed upływem terminu do składania ofert. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wystawienia niniejszego dokumentu nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych dostaw w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania zawierający co najmniej trzech dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. dostawy oleju opałowego o wartości co najmniej wynikającej ze złożonej oferty (ceny brutto) zgodnie ze wzorem wykazu stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. Data sporządzenia wykazu - przed upływem terminu do składania ofert. 4) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w należnych opłatach. Data wystawienia niniejszego dokumentu nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty ww. należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowa o konsorcjum zawierająca takie pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: najkrótszy czas dostawy od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumromantyzmu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach