Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2020-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego. Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane sukcesywnie na podstawie zleceń w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 2. Przewidywane zapotrzebowanie na oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych w skali całego zamówienia wynosi 157 900,00 litrów. Zapotrzebowanie w ramach zadań jak i pojemności zbiorników w danych jednostkach terenowych określa załącznik nr 4 do SIWZ- szczegółowy wykaz jednostek terenowych. Podane ilości są tylko ilościami orientacyjnymi w celu wyłonienia Wykonawcy, a wartość umowy dla każdego z zadań będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danego zadania podaną na otwarciu ofert. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – wzór umowy. 4. Zamówienie zostało podzielone na 9 n/w zadań: Zadanie Miejsce dostawy 1. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KMP Bielsko Biała IV KP ul. Komorowicka 235, 43-300 Bielsko Biała 2. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KMP Chorzów KP I ul. S. Batorego 19. 41-506 Chorzów KP II ul. Moniuszki 11, 41-500 Chorzów 3. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych KPP Kłobuck KP Krzepice ul. Mickiewicza 34, 42-160 Krzepice 4. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KMP Mysłowice ul. Starokościelna 2, 41-400 Mysłowice 5. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KMP Sosnowiec KP II ul. Żeromskiego 1, 41-200 Sosnowiec 6. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KPP Wodzisław KP Pszów ul. Paderewskiego 33, 44-370 Pszów 7. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KPP Zawiercie KP Szczekociny ul. Parkowa 4, 42-445 Szczekociny KP Kroczyce ul. Batalionów Chłopskich 23, 42-425 Kroczyce 8. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KPP Żywiec KP Jeleśnia ul. Jana Kazimierza 79, 34-340 Jeleśnia KP Rajcza ul. Górska 3, 34-370 Rajcza PP Milówka ul. Dworcowa 29a, 34-360 Milówka 9. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KPP Cieszyn PP Istebna Istebna 1919, , 43-470 Istebna 5. Wymagane parametry oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych ,znajdują się w załącznik nr 3 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia 6. Termin dostawy oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych, musi być zgody z terminem zaoferowanym przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ- formularz ofertowy, jednak nie może przekraczać 4 dni roboczych. Dostawy winny odbywać się w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych mogą mieć miejsce na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni wolne od pracy, które zostanie niezwłocznie potwierdzone drogą mailową. 7. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw sukcesywnych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy dla każdego z zadań będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdziału X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 8. Wartość umowy liczona będzie dla danego zadania odrębnie. Zamawiający dopuszcza przeniesienie środków pomiędzy zadaniami w ramach zawartej umowy z danym Wykonawcą. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca każdorazowo z dostawą oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych, dostarczył aktualne świadectwo jakości potwierdzające osiągnięcie parametrów technicznych wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia, wystawione przez uprawnione do tego laboratorium. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wyspecjalizowanym jednostkom wyrywkowego badania jakości dostarczonego oleju opałowego grzewczego na podstawie pobranej próbki z autocysterny Wykonawcy zgodnie z normą PN-C-96024:2011, przed wlaniem do głównego zbiornika na koszt Wykonawcy. Przedmiotem badania jakości dostarczonego oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych będą parametry techniczne oleju określone w Opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegóły dot. Badań jakości określa załącznik nr 2 do SIWZ- wzór umowy. 11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania zakresu zamówienia, które zamierza im powierzyć , o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SIWZ). 12. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, innych podmiotów i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 13. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego szacunkowego zakresu znajdują się w: 13.1 – załącznik nr 1 – formularz ofertowy, 13.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy, 13.3 – załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia. 13.4 – załącznik nr 4 – szczegółowy wykaz jednostek terenowych. 13.5 – załącznik nr 5 – oświadczenia wykonawcy- wykluczenia 13.6 – załącznik nr 6 – grupa kapitałowa 14. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5- olej opałowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ Brak załączenia formularza ofertowego do oferty lub załączenie do oferty formularza ofertowego niepodpisanego przez Wykonawcę będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP ponieważ jej treść nie odpowiada treści SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanych wyżej oświadczeniach 3. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada parametry wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia (złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Oświadczenie, Wykonawcy o oferowanym terminie dostawy. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że dostawy będą się odbywać w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy przedmiotu zamówienia mogą mieć miejsce na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni wolne od pracy, które zostanie niezwłocznie potwierdzone drogą mailową. 6. Oświadczenie Wykonawcy, czy powierza podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania części zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców oraz danych kontaktowych, którzy będą realizować ten zakres, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ oraz na załączniku nr 5 do SIWZ 7. Oświadczenie Wykonawcy, że cena została obliczona zgodnie z Rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 8. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 9. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub 10. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 11. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 12. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 13. Oświadczenie Wykonawcy, ze wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach