Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowieniapubliczne/katalog-zamowien-publi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego. Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane sukcesywnie na podstawie zleceń w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 2. Przewidywane zapotrzebowanie na oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych w skali całego zamówienia wynosi 156 metrów sześciennych. Zapotrzebowanie w ramach zadań jak i pojemności zbiorników w danych jednostkach terenowych określa załącznik nr 4 do SIWZ- szczegółowy wykaz jednostek terenowych. Podane ilości są tylko ilościami orientacyjnymi w celu wyłonienia Wykonawcy, a wartość umowy dla każdego z zadań będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danego zadania podaną na otwarciu ofert. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – wzór umowy. 4. Zamówienie zostało podzielone na 6 n/w zadań: Zadanie Miejsce dostawy 1. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KMP Bielsko Biała IV KP ul. Komorowicka 235, 43-300 Bielsko Biała 2. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KPP Cieszyn PP Istebna Istebna 1919, , 43-470 Istebna 3. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KMP Chorzów, KMP Mysłowice oraz KMP Sosnowiec KP I ul. S. Batorego 19. 41-506 Chorzów KP II ul. Moniuszki 11, 41-500 Chorzów KMP Mysłowice ul. Starokościelna 2, 41-400 Mysłowice KMP Sosnowiec KP II ul. Żeromskiego 1, 41-200 Sosnowiec 4. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych KPP Kłobuck i KPP Zawiercie KP Krzepice ul. Mickiewicza 34, 42-160 Krzepice KP Szczekociny ul. Parkowa 4, 42-445 Szczekociny KP Kroczyce ul. Batalionów Chłopskich 23, 42-425 Kroczyce 5. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KPP Wodzisław KP Pszów ul. Paderewskiego 33, 44-370 Pszów 6. Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych dla KPP Żywiec KP Jeleśnia ul. Jana Kazimierza 79, 34-340 Jeleśnia KP Rajcza ul. Górska 3, 34-370 Rajcza PP Milówka ul. Dworcowa 29a, 34-360 Milówka 5. Wymagane parametry oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych ,znajdują się w załącznik nr 3 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć olej w ciągu 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Dostawy winny odbywać się w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych mogą mieć miejsce na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni wolne od pracy, które zostanie niezwłocznie potwierdzone drogą mailową. 7. Wykonawca podczas dostawy jest zobowiązany do udostępnienia osobie upoważnionej ze strony Zamawiającego, aplikacji mobilnej do potwierdzania dostaw , celem zamknięcia dostawy kodem transakcyjnym. 8. Wartość umowy liczona będzie dla danego zadania odrębnie. Zamawiający dopuszcza przeniesienie środków pomiędzy zadaniami w ramach zawartej umowy z danym Wykonawcą. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca każdorazowo z dostawą oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych, dostarczył aktualne świadectwo jakości potwierdzające osiągnięcie parametrów technicznych wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia, wystawione przez uprawnione do tego laboratorium. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wyspecjalizowanym jednostkom wyrywkowego badania jakości dostarczonego oleju opałowego grzewczego na podstawie pobranej próbki z autocysterny Wykonawcy zgodnie z normą PN-C-96024:2011, przed wlaniem do głównego zbiornika na koszt Wykonawcy. Przedmiotem badania jakości dostarczonego oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych będą parametry techniczne oleju określone w Opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegóły dot. Badań jakości określa załącznik nr 2 do SIWZ- wzór umowy. 11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz, o ile są już znane, podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). 12. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw sukcesywnych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega, że wskazane w formularzu ofertowym ilości są jedynie ilościami szacunkowymi podanymi w celu wyboru oferty najkorzystniejszej. 13.Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 14. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego szacunkowego zakresu znajdują się w: Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy Załącznik nr 2 do SIWZ – Wzór umowy Załącznik nr 3 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 4 do SIWZ – Szczegółowy wykaz jednostek terenowych. Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenia Wykonawcy Załącznik nr 6 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej 17. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, innych podmiotów i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 17. CPV –09135100-5-olej opałowy UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 od dnia odszyfrowania ofert tj. upublicznienia ofert do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt. 23 ( zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanych wyżej oświadczeniach 3. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada parametry wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia (złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Oświadczenie, Wykonawcy o oferowanym terminie dostawy. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że dostawy będą się odbywać w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy przedmiotu zamówienia mogą mieć miejsce na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni wolne od pracy, które zostanie niezwłocznie potwierdzone drogą mailową. 6. Oświadczenie Wykonawcy, czy powierza podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania części zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców oraz danych kontaktowych, którzy będą realizować ten zakres, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ oraz na załączniku nr 5 do SIWZ 7. Oświadczenie Wykonawcy, że cena została obliczona zgodnie z Rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 8. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 9. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub 10. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 11. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 12. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 13. Oświadczenie Wykonawcy, ze wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach