Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju opałowego do kotłowni PSP im. Hubalczyków w Ruskim Brodzie, ul. Główna 51, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie.

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Hubalczyków w Ruskim Brodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Ruski Bród, ul. Główna 51
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 6751824 , fax. 0-48 6751827
  • Data zamieszczenia: 2013-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Hubalczyków w Ruskim Brodzie
    ul. Główna 51 51
    26-400 Ruski Bród, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 6751824, fax. 0-48 6751827
    REGON: 00083714600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pspruskibrod.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Publiczna szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju opałowego do kotłowni PSP im. Hubalczyków w Ruskim Brodzie, ul. Główna 51, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa oleju opałowego do kotłowni PSP im. Hubalczyków w Ruskim Brodzie, ul. Główna 51, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie. KOD CPV - 09135100-5 - olej opałowy Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą do kotłowni PSP im. Hubalczyków w Ruskim Brodzie, ul. Główna 51, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie oleju opałowego lekkiego o parametrach odpowiadającego normom: zawartość siarki - max. 0,1; temperatura zapłonu - min. 56oC; gęstość - nie wyższa niż 860 kg/m3 Planowana ilość zakupu na podst. 2013 r. 24 000 l z możliwością zmniejszenia. Dostawa oleju według zadysponowanych ilości, o jakości potwierdzonej stosownym certyfikatem wystawionym przez producenta lub uprawnioną jednostkę dołączonym do każdej dostawy. Zabezpieczenie przez dostawcę ciągłości dostaw oleju, bez względu na warunki atmosferyczne i rynkowe, itp. (utrzymywanie przez Dostawcę 30 dniowych zapasów paliwa dla Zamawiającego przewidzianych przepisami prawa dla przedsiębiorstw energetycznych w magazynie własnym. Dostawa objęta przedmiotem zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami załadunku, transportu paliw oraz warunkami zawartymi w niniejszych warunkach. Pierwsza dostawa oleju w terminie nie krótszym niż 3 dni od podpisania umowy. Kolejne dostawy sukcesywnie wg telefonicznych dyspozycji Zamawiającego składanych na 3 dni przed wymaganym terminem dostawy, samochodem loco do kotłowni PSP im. Hubalczyków w Ruskim Brodzie, ul. Główna 51, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie. Warunki płatności za dostawę - przelew 30 dni od daty otrzymania faktury. Dostawca musi posiadać koncesje wymagane na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem. Ceny za produkty pobrane przez zamawiającego będą naliczane wg cen obowiązujących w dniu zakupu u producenta PKN ORLEN pomniejszone o upust cenowy udzielony zamawiającemu w przetargu. Kupujący nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Podana wartość oferty, musi obejmować wszystkie koszty z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT, innych opłat i podatków, opłat celnych, kosztów pierwotnej legalizacji, kosztów opakowania oraz ewentualnych upustów i rabatów. Ceny należy podać w złotych polskich w postaci cyfrowej i słownej. Wszelkie rozliczenia finansowe między zamawiającym a dostawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Kupujący podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno (eksploatacyjno) użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Dostawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Kupującego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Kupującego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminaprzysucha.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach