Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy ogłasza przetarg
- Adres: 26-422 Borkowice, Rusinów Konecki 32
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 673 79 08 , fax. 48 673 79 08
- Data zamieszczenia: 2015-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
Rusinów Konecki 32 32
26-422 Borkowice, woj. mazowieckie
tel. 48 673 79 08, fax. 48 673 79 08
REGON: 00131168200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa oleju opałowego do kotłowni Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Rusinowie Koneckim w roku 2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa oleju opałowego do kotłowni Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Rusinowie Koneckim w roku 2016 KOD CPV - 09135100-5 - olej opałowy 1. Przedmiotem zamówienia - jest zakup z dostawą do kotłowni Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Rusinowie Koneckim w roku 2015 oleju opałowego lekkiego o parametrach odpowiadającego normom: - zawartość siarki - max 0,1 - temperatura zapłonu - min. 56 oC - gęstość - nie wyższa niż 860 kg/m3 - planowana ilość zakupu 45 000 l z możliwością zmniejszenia. - dostawa oleju według zadysponowanych ilości, o jakości potwierdzonej stosownym certyfikatem wystawionym przez producenta lub uprawnioną jednostkę dołączonym do każdej dostawy, - zabezpieczenie przez dostawcę ciągłości dostaw oleju, bez względu na warunki atmosferyczne i rynkowe, itp. (utrzymywanie przez Dostawcę 30 dniowych zapasów paliwa dla Zamawiającego przewidzianych przepisami prawa dla przedsiębiorstw energetycznych w magazynie własnym, - dostawa objęta przedmiotem zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami załadunku, transportu paliw oraz warunkami zawartymi w niniejszych warunkach. Dostawa sukcesywna wg telefonicznych dyspozycji Zamawiającego składanych na 3 dni przed wymaganym terminem dostawy, samochodem loco do kotłowni Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Rusinowie Koneckim 32, 26 - 422 Borkowice. Warunki płatności za dostawę - przelew 30 dni od daty otrzymania faktury. - Dostawca musi posiadać koncesje wymagane na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem. - Ceny za produkty pobrane przez zamawiającego będą naliczane wg cen obowiązujących w dniu zakupu u producenta PKN ORLEN pomniejszone o upust cenowy udzielony zamawiającemu w przetargu. Kupujący nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Podana wartość oferty, musi obejmować wszystkie koszty z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT, innych opłat i podatków, opłat celnych, kosztów pierwotnej legalizacji, kosztów opakowania oraz ewentualnych upustów i rabatów. Ceny należy podać w złotych polskich w postaci cyfrowej i słownej. Wszelkie rozliczenia finansowe między zamawiającym a dostawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Kupujący podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Dostawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Kupującego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Kupującego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091551005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatprzysuski.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną