Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DO KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU NA II PÓŁROCZE 2018 r.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DO KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU NA II PÓŁROCZE 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w Zegrzu i Sekcji Obsługi Infrastruktury w Rembertowie (Puszcza Mariańska) oraz Sekcji Obsługi Infrastruktury w Kazuniu – rejon Modlin (kabina lakiernicza oraz galwanizernia) będących na zaopatrzeniu w paliwa olejowe przez 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu. 2. Całkowita wielkość zamówienia na dostawy wynosi – 96,00 tys. litrów (1000 lit.=1 m³) 3. Dostarczany olej opałowy musi spełniać wymagania określone w PN-C96024:2011 oraz Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U.2016, poz. 2008) i spełniać następujące parametry: - wartość opalowa min. 42,6 MJ/kg - gęstość w temperaturze 15ºC maks. 860 kg/m³ - temperatura zapłonu min. 56ºC - lepkość kinetyczna w temp. 20ºC maks. 6,0mm²/s - temperatura płynięcia maks. -20ºC - zawartość siarki maks. 0,10%(m/m) 4. Dostawy realizowane będą transportem samochodowym Wykonawcy. Do czasu odbioru dostawy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą oleju opałowego ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca realizuje dostawy na własny koszt i ryzyko (w cenę oleju opałowego wchodzą wszelkie koszty: olej opalowy, transport, podatki, ubezpieczenia oraz wszelkie inne koszty związane z dostawą), do momentu napełnienia zbiornika magazynowego u Odbiorcy i potwierdzenia przez Odbiorcę odebrania partii oleju opałowego w dokumencie przewozowym. 6. Warunkiem przyjęcia partii dostawy oleju opałowego przez Zamawiającego jest dostarczenie przez Wykonawcę do Zamawiającego następujących dokumentów dostawy: a. dokument przewozowy zawierający informacje opisane w umowie b. certyfikat lub świadectwo jakości wystawiony przez producenta oleju opałowego lub laboratorium posiadające akredytację PCA zawierający informacje opisane w umowie lub dokument równoważny certyfikatowi lub świadectwu jakości – „Deklaracja zgodności wyrobu” wystawiona zgodnie z zasadami określonymi w PN-C-96024:2011 zawierająca informacje opisane w umowie. 7. Olej opałowy należy dostarczać cysternami samochodowymi z zaplombowanymi komorami autocystern, wyposażonymi w końcówki wlewowe z zalegalizowanym „odmierzaczem” w jednostkach miary – litr, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości produktu będącego przedmiotem zamówienia w wyniku zgłoszenia przez Odbiorców zmniejszonych potrzeb w zamówieniach, dokonywania przesunięć (przyspieszania lub opóźniania) dostaw oraz zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanego oleju opałowego u poszczególnych Odbiorców w ramach „Planu dostaw” – załącznik nr 1 do umowy. 9. Prawo opcji: 1) Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) polegającego na możliwości zwiększenia w okresie realizacji umowy zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia podstawowego. 2) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w przypadku zwiększonego zapotrzebowania na olej opałowy do celów grzewczych w okresie zimowym. Zakres asortymentu opcjonalnego został określony w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji podstawowego przedmiotu zamówienia. 4) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 5) Realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi po takich samych cenach jednostkowych jak w zamówieniu podstawowym, zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę. 6) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania odrębnej umowy. 7) W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie o zamawianych ilościach w terminie na 3 dni przed realizacją zamówienia w formie zgłoszonego zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. 8) Termin dostawy w zamówieniu opcjonalnym: do dnia 14.12.2018 r. 10. Szczegółowy wykaz ilości przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 4.500,00 złotych 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000 tytułem: „wadium do ZP/46/2018 w postępowaniu na zakup i dostawę oleju opałowego do celów grzewczych do kompleksów administrowanych przez 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu na II półrocze 2018 r. /nazwa i NIP Wykonawcy”. 4. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: • pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; • innej niż pieniądz - oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: „wadium do ZP/46/2018 w postępowaniu na zakup i dostawę oleju opałowego do celów grzewczych do kompleksów administrowanych przez 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu na II półrocze 2018 r. /nazwa i NIP Wykonawcy” i dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę. 6. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 art. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonej przez Wykonawcę: aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi – ustawa z dnia 10.04.1997 Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późń. zm. ) ważnej min. do dnia 15.12.2018 roku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej - wzór stanowią: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CE i DG i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach