Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU NA II PÓŁROCZE 2019 R.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2019-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU NA II PÓŁROCZE 2019 R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w Zegrzu, Sekcji Obsługi Infrastruktury w Rembertowie (rejon Puszcza Mariańska) oraz Sekcji Obsługi Infrastruktury w Kazuniu (rejon Modlin). 2. CPV (Wspólny Słownik Zamówień) oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV –09135100-5 – olej opałowy. 3. Całkowita wielkość zamówienia wynosi 96,00 tys. litrów (1000 litrów = 1 m3). Ilość poszczególnych dostaw wraz z miejscem i planowanym terminem określony został w załączniku nr 2 do umowy – „Plan dostaw”. 4. Dostarczany olej opałowy musi spełniać wymagania określone w PN-C96024:2011 oraz rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. 2016 poz. 2008) i spełniać następujące parametry:  wartość opalowa min. 42,6 MJ/kg  gęstość w temperaturze 15ºC maks. 860 kg/m³  temperatura zapłonu min. 56ºC  lepkość kinetyczna w temp. 20ºC maks. 6,0 mm²/s  temperatura płynięcia maks. -20ºC  zawartość siarki maks. 0,10% (m/m) 5. Dostawy realizowane będą transportem samochodowym Wykonawcy na jego koszt i ryzyko (w cenę oleju opałowego wchodzą wszelkie koszty: olej opałowy, transport, podatki, ubezpieczenia oraz wszelkie inne koszty związane z dostawą). Do momentu napełnienia zbiornika magazynowego u Odbiorcy (upoważnionego pracownika Zamawiającego) i potwierdzenia przez Odbiorcę odebrania partii oleju opałowego w dokumencie przewozowym ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą oleju opałowego podnosi Wykonawca. 6. Warunkiem przyjęcia partii dostawy oleju opałowego przez Odbiorcę jest dostarczenie przez Wykonawcę następujących dokumentów dostawy: a) Dokument przewozowy zawierający informacje opisane w umowie; b) Certyfikaty lub świadectwo jakości wystawiony przez producenta oleju opałowego lub laboratorium posiadające akredytację PCA zawierający informacje opisane w umowie lub dokument równoważny certyfikatowi lub świadectwu jakości – „Deklaracja zgodności wyrobu” wystawiona zgodnie z zasadami określonymi w PN-EN ISO/IEC 17050-1:2005 (U) zawierająca informacje opisane w umowie. 7. Po przyjęciu partii dostawy Odbiorca potwierdza na dokumencie przewozowym przyjęcie partii dostawy oleju opałowego własnoręcznym czytelnym podpisem z podaniem daty przyjęcia tej partii. Jednocześnie kwitując odbiór dostawy i potwierdzając ilość dostarczonego oleju opałowego. Jeden z egzemplarzy dokumentu zostaje u Odbiorcy, a drugi przekazuje Wykonawcy. 8. Olej opałowy należy dostarczać cysternami samochodowymi z zaplombowanymi komorami autocystern, wyposażonymi w końcówki wlewowe z zalegalizowanym „odmierzaczem” w jednostkach miary – litr, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamówienia podstawowego w wielkości do 30 tyś litrów produktu będącego przedmiotem zamówienia w wyniku zgłoszenia przez Odbiorców zmniejszonych potrzeb w zamówieniach, dokonywania przesunięć (przyspieszania lub opóźniania) dostaw oraz zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanego oleju opałowego u poszczególnych Odbiorców w ramach „Planu dostaw” – załącznik nr 2 do umowy. 10. Warunki i zasady realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Prawo opcji 11. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu zamówienia w ramach prawa opcji w wielkości do 30 tyś litrów. Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe według cen jednostkowych i na zasadach określonych w zamówieniu podstawowym. 12. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z możliwości zwiększenia zakresu zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 13. Skorzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe (nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga zawarcia odrębnej umowy). Wykonawca zostanie poinformowany o zamawianych ilościach w formie pisemnej (wg wzoru zamówienia dostawy, stanowiącego załącznik nr 3 do projektu umowy) z 3-dniowym wyprzedzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą. 2. Wysokość wadium wynosi 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 groszy) 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000 tytułem „Wadium do ZP/30/2019 w postępowaniu na zakup i dostawę oleju opałowego do celów grzewczych (nazwa i NIP Wykonawcy)”. 5. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: • pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; • innej niż pieniądz - oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: wadium do ZP/30/2019 w postępowaniu na zakup i dostawę oleju opałowego do celów grzewczych (nazwa i NIP Wykonawcy) i dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę. 7. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 art. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonej przez Wykonawcę aktualnej na dzień składania ofert koncesji na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (ważnej min. do 16 grudnia 2019 r.) wydanej przez Urząd Regulacji Energetyki. Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 15 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego wykazu paliw ciekłych, których wytwarzanie, magazynowanie lub przeładunek, przesyłanie lub dystrybucja, obrót, w tym obrót z zagranicą, wymaga koncesji oraz których przywóz wymaga wpisu do rejestru podmiotów przywożących (Dz. U. 2016 poz. 2039) oraz art. 32 ust. 1 pkt. 4 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. 2018 poz. 755 z późn. zm).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEIDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) – należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego w formie pisemnej do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach