Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju opałowego.

Ośrodek Readaptacyjno-Rehabilitacyjny w Konstancinie-Jeziornie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-480 Konstancin-Jeziorna, ul. Graniczna 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7791043 , fax. 022 7881307
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Readaptacyjno-Rehabilitacyjny w Konstancinie-Jeziornie
    ul. Graniczna 30 30
    05-480 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. 022 7791043, fax. 022 7881307
    REGON: 00200448500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anielin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju opałowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa oleju opałowego realizowany sukcesywnie w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2010 r. Szaunkowa ilość: 61 800 litrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: -posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; sposób oceny spełniania warunku: Wykonawca winien posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki bądź inny właściwy organ. sposób oceny spełniania warunku: Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 3 dostawy, których przedmiotem była sprzedaż i dostawa oleju opałowego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. -dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; sposób oceny spełniania warunku: oświadczenie wykonawcy o treści zgodnej z oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -sytuacji ekonomicznej i finansowej; sposób oceny spełniania warunku: oświadczenie wykonawcy o treści zgodnej z oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udział w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jakich żąda Zamawiający i na podstawie treści tych dokumentów wg formuły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, należy dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 2.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 4.potwierdzenie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, co najmniej 3 dostawy, których przedmiotem była sprzedaż i dostawa oleju opałowego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za dostawy o podobnej wartości zostaną uznane zrealizowane zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto każde, których przedmiotem była sprzedaż i dostawa oleju opałowego. Druk potwierdzenia należytego wykonania zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty, o których mowa wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 3 - 6 , składa dokument lub dokumenty wskazane w treści Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mogą zadąć Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anielin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach