Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju napędowego letniego i zimowego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41216 Sosnowiec, ul. Grenadierów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 263 47 23 w. 104; w. 119 , fax. 32 263 47 23
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.
    ul. Grenadierów 21
    41216 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 263 47 23 w. 104; w. 119, fax. 32 263 47 23
    REGON: 24149164600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgo.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju napędowego letniego i zimowego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oleju napędowego (letniego i zimowego) w ilości do 190.000 litrów (maksymalna ilość szacunkowa) wraz z dostawą do magazynu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., ul. Grenadierów 21 w Sosnowcu. Częstotliwość dostaw: co najmniej 1 raz w okresie 2 miesięcy. 2. Oferowany olej napędowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-EN 590 lub równoważną oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz.U. z 2015, poz. 1680). 3. Przewidywana ilość oleju napędowego objęta niniejszym postępowaniem wynosi 190.000 litrów. Sumaryczna wielkość dostaw oleju napędowego może ulec zmniejszeniu w zależności od zaistniałych potrzeb Zamawiającego, nie więcej jednak niż o 25% podanej ilości oleju. Oznacza to, że Zamawiającemu przysługuje prawo niezrealizowania 25% podanej ilości oleju (47500 litrów), a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Podstawą wystawienia faktury będzie ilość paliwa wyrażona w litrach gotowego wyrobu w temperaturze 15 stopni C (wg wskazań zalegalizowanego licznika tankowania z kompensacją do 15 stopni C przy autocysternie). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również załadunek oleju napędowego na terminalu producenta/importera, transport i jego rozładunek w miejscu przeznaczenia. 5. Miejscem dostawy oleju napędowego jest Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., 41 – 216 Sosnowiec, ul. Grenadierów 21. 6. Olej będzie dostarczany Zamawiającemu transportem Wykonawcy. Wykonawca winien dysponować autocysterną przeznaczoną do przewożenia oleju napędowego wyposażoną w licznik tankowania z aktualnym świadectwem legalizacji licznika tankowania do pomiaru ilości zrzuconego paliwa do zbiornika Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest dostosować osprzęt do wlewu istniejącego w zbiorniku Zamawiającego (tankowania zbiornika można dokonać przy zastosowaniu pompy występującej w autocysternie). Pojazd, którym Wykonawca będzie dostarczał olej, musi spełniać wymagania przepisów o transporcie materiałów niebezpiecznych i przepisów w zakresie ochrony środowiska. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiedni stan techniczny urządzeń przy tankowaniu zbiorników w celu zapewnienia warunków ekologicznych. Podczas każdej dostawy Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji urządzenia pomiarowego autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym. Autocysterna musi być także wyposażona w drukarkę umożliwiającą zrobienie wydruku z dostawy. 7. Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość dostarczonego paliwa zgodnie z wymogami normy i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca dołączy do każdorazowej dostawy kopię świadectwa jakości dostarczonego oleju. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju napędowego (np. w przypadku stwierdzenia przez pracowników Zamawiającego widocznych zmian jakościowych oleju napędowego, charakteryzujących się zmętnieniem, ujawnieniem osadów jak i wytrącaniem się osadów żywicznych i innych zanieczyszczeń powodujących zakłócenia w pracy systemów zasilania urządzeń oraz filtrów), Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki oleju napędowego i skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie akredytowanego laboratorium na koszt Wykonawcy, który powinien uwzględnić ten koszt w cenie oferty. Przy porównywaniu badań laboratoryjnych ze świadectwem jakości dostarczonego oleju Zamawiający będzie uwzględniał normatywne błędy pomiarów dla poszczególnych metod badań, którymi określone są poszczególne parametry oleju napędowego. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do dokonania wyrywkowej kontroli dostarczonego oleju napędowego pod względem jakości i zgodności z dostarczonym świadectwem jakości na zasadach określonych powyżej. 8. Terminy dostaw oleju zimowego i letniego pokrywają się z okresami ustalonymi w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz.U. z 2015, poz. 1680). Zamawiający przewiduje możliwość dostawy oleju napędowego przejściowego, jeśli termin dostawy zostanie wyznaczony w okresie, w którym zgodnie z ww. Rozporządzeniem należy dystrybuować olej przejściowy. 9. Zamówienia będą realizowane partiami (na koszt własny Wykonawcy), według bieżących potrzeb Zamawiającego w ilości do 10.000 litrów jednorazowo, nie mniej niż 5.000 litrów, na podstawie jednostkowego zamówienia składanego do Wykonawcy faksem/mailem lub telefonicznie (do ustalenia z Wykonawcą) na 1 dzień roboczy przed wymaganym terminem dostawy. Dostawy będą odbywać się w godzinach od 7.00 do 14.00 wyznaczonego dnia wykonania dostawy od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951r. o dniach wolnych od pracy (Dz.U. 2015, poz. 90).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2017, poz. 220, ze zm.), wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wyceną przedmiotu zamówienia stanowiącą Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 2.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ); 2.2. dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. SIWZ; 2.3. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 6.2.1. SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 6.2.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 6.5. SIWZ oraz w pkt 6.6.1. i 6.6.2. SIWZ należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.6.3. SIWZ Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 8. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 10. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach