Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju napędowego i opałowego

Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików ogłasza przetarg

  • Adres: 05870 Błonie, Radzików
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 253 715, , fax. 227 253 715
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików
    Radzików
    05870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. 227 253 715, , fax. 227 253 715
    REGON: 7948000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdhar.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju napędowego i opałowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kod CPV: 09 13 41 00 – 8, 24 09 13 51 00 – 5; 3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju napędowego i opałowego w okresie od 01.09.2017 do 31.08.2018r. dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Państwowego Instytutu Badawczego Zakładu Doświadczalnego Radzików w ilości. Lp Nazwa i rodzaj paliwa Ilość w litrach 1 2 3 1. 2. Olej napędowy Olej opałowy 150.000 25.000 Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo ilościowych zmian przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy +/- 10%. 3.2 Ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, c) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, d) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej, e) Zamawiający wymaga od Wykonawcy samodzielnego wykonania zamówienia. 3.3 Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone przez Zamawiającego: 3.3.1 Kod klasyfikacji Wspólnego słownika Zamówień – CPV: 09 13 41 00 8 - olej napędowy, 09 13 51 00 5 - olej opałowy, 3.3.2 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność rodzajową i ilościową, 3.3.3 Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt realizacji zamówienia, w tym: za przebieg i terminową dostawę, za szkody wyrządzone w przypadku dostarczenia nieodpowiedniego oleju, za straty powstałe z winy Wykonawcy - do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 3.4 Informacje dotyczące realizacji zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: a) Olej napędowy w ilości razem – 150.000 l. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego w łącznej ilości 150.000 litrów w okresie, o którym mowa w pkt. 3.1., w zależności od pory roku (olej letni/olej zimowy) na potrzeby Zakładu Doświadczalnego w Radzikowie. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia telefonicznego lub e-mailem, do zbiornika paliwa, znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć olej napędowy własnym transportem i na własny koszt w terminie od 24 do 72 godzin od otrzymania zamówienia do zbiornika w/w instytucji . Każdorazowa dostawa paliwa po 10.000 l. musi być potwierdzona certyfikatem jakości potwierdzającym wymagania jakościowe, zgodne z Polską Normą (PN) o parametrach nie gorszych niż według Polskiej Normy PN-EN 590:2013-12 dla oleju napędowego oraz wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Przyjęcie dostarczanego paliwa odbywać się będzie w litrach w temperaturze referencyjnej 15° C. Zamówione paliwo przeznaczone będzie na potrzeby eksploatacyjne pojazdów, zamawiającego w terminach i ilości zależnych od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż łączna ilość zamówienia w czasie trwania umowy może ulec zmianie +/- 10%: - w przypadku mniejszych ilości dostarczonego oleju napędowego Wykonawcy nie będzie przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenie (odszkodowanie). - w przypadku większego zapotrzebowania na paliwo (max.10%) cena nie ulegnie zmianie w stosunku ceny podanej na formularzu ofertowym. Zamawiający wymaga, aby urządzenia do pomiaru przetłaczanego paliwa posiadały stosowne certyfikaty, atesty lub inne ważne dokumenty potwierdzające prawidłową ilość przetłoczonego paliwa z cysterny Dostawcy do zbiorników Odbiorcy. Dostawa i ilości przybliżone na adresy jak niżej: - Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin –Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików, 05-870 Błonie, około 100.000 litrów - Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin – Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików Gospodarstwo Młochów, ul. Platanowa 19, 05-831 Młochów, około 50.000 litrów b) Olej opałowy w ilości razem – 25.000 l.: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawy oleju opałowego dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin – Państwowego Instytutu Badawczego Zakład Doświadczalny Radzików Gospodarstwo Młochów, ul. Platanowa 19, 05-831 Młochów. Każdorazowa dostawa po 1.000 l. – 4.000 l. Olej kwalifikowany na podstawie Polskiej Normy, posiadający certyfikat dopuszczenia do obrotu. Każdorazowa dostawa potwierdzona świadectwem jakości dostawy. Olej opałowy dostarczany będzie w jakości odpowiadającej obowiązującym normom wraz z certyfikatem jakości. W przypadku dostarczenia oleju opałowego bez certyfikatu zamówiony olej może być przez Zamawiającego nie przyjęty. Dostarczona ilość oleju opałowego fakturowana będzie w temperaturze rzeczywistej. W cenie jednostkowej oleju opałowego należy uwzględnić koszty transportu. Wykonawca realizować będzie dostawy w czasie od 24 do 72 godzin od złożenia zamówienia telefonicznie, potwierdzonego faxem. 3.5 Wymagania dotyczące gwarancji i reklamacji: 3.5.1 Wykonawca obejmuje gwarancją całość przedmiotu umowy na okres 12 miesięcy. Przez całość przedmiotu umowy Zamawiający rozumie wszelkie wykonane dostawy związane z realizacją zamówienia. Termin obowiązywania gwarancji liczony będzie od daty odbioru. 3.5.2 Reklamacje dotyczące stwierdzonych wad dostarczonego oleju załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w terminie do 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia. 3.6 Pozostałe informacje: 3.6.1 Płatność za dostawy oleju napędowego i opałowego będą wykonywane przelewem po otrzymaniu przedmiotu zamówienia i prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. 3.6.2 Dokumenty dostawy muszą być opieczętowane oryginalną pieczątką firmy oraz powinny zawierać: nazwę marki i numer rejestracyjny pojazdu oraz nazwisko osoby - uprawnionej do tankowania. 3.6.3 Płatność za paliwo odebrane w systemie bezgotówkowym, realizowana będzie przelewem na rachunek wskazany przez dostawcę w terminie 21 dni od daty otrzymania oleju i prawidłowo wystawionej faktury VAT. 3.6.4 Obowiązkiem Dostawcy jest każdorazowe załączenie do faktury wykazu zawierającego dane dotyczące: marki i nr rejestracyjnego pojazdu pobierającego paliwo, nazwiska kierowcy dokonującego zakupu, daty poboru paliwa, rodzaj i ilość pobranego paliwa, ceny jednostkowe za litr. 3.6.5 Dostawca odpowiedzialny jest za umożliwienie realizacji dostaw w systemie ciągłym przez okres obowiązywania umowy tj. od dnia 01.09.2017 r. do dnia 31.08.2018 r. w godzinach od 7:00 do 14:00 w dni robocze. 3.6.6 Paliwo przyjmowane będzie w ilościach rzeczywistych, natomiast zapłata nastąpi za ilości przeliczone w temperaturze referencyjnej 15oC. W czasie dostawy Dostawca powinien dostarczyć fakturę lub dowód wydania, na których to dokumentach powinna być podana: ilość rzeczywista wg nalewu oraz ilość w temperaturze referencyjnej 15oC. Faktura powinna być wystawiona wg ilości odebranej i potwierdzonej przez Zamawiającego, wskazanej w dowodzie nalewu i przeliczonej na ilość w temperaturze referencyjnej 15oC. 3.6.7 Zamawiający przewiduje możliwość zgłoszenia kolejnego zapotrzebowania na olej napędowy lub opałowy przed upływem terminu płatności faktury za wcześniejszą dostawę. W przypadku dostarczenia oleju dla ZD Radzików i wystawienia faktury z terminem płatności 21 dni Zamawiający ma prawo przed dokonaniem zapłaty za wcześniej dostarczony olej złożyć kolejne zamówienie a Wykonawca zgodnie z terminem opisanym w SIWZ zobowiązany jest go dostarczyć. 3.6.8 Zamawiający w przypadku wątpliwości co do jakości paliwa ma prawo pobrać próbkę w specjalną plastikową butelkę z szerokim wlewem i specjalną plombą numeryczną o poj. 1.000 ml, która oddana będzie do analizy. Pobranie próbki paliwa i oplombowanie butelki nastąpi w obecności kierowcy firmy wykonującej zamówienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej lub czynności (posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji) jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek. W przypadku obowiązku wynikających z przepisów – czas na jaki udzielono koncesji nie może być krótszy niż określony okres realizacji przedmiotowego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.3 Zgodnie z art. 24 ust.11 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy wg wzoru stanowiącego (załącznik nr 4). 6.4 Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego – w oryginale lub poświadczone notarialnie. 6.5 Formularz ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego (załączniku nr 1).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach