Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju napędowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o. o. w Zbrosławicach na okres od 01.01.2020 – 30.12.2020

GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SP. Z O. O. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-674 ZBROSŁAWICE, OŚWIĘCIMSKA
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 233 70 74, 696 434 681
  • Data zamieszczenia: 2019-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SP. Z O. O.
    OŚWIĘCIMSKA 6
    42-674 ZBROSŁAWICE, woj. śląskie
    tel. 32 233 70 74, 696 434 681
    REGON: 36533103300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gzkzbroslawice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju napędowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o. o. w Zbrosławicach na okres od 01.01.2020 – 30.12.2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a)    Zakup i dostawa oleju napędowego w ilości – 50 000 litrów, o parametrach wg normy PN-EN 590:2013-12/AC:2014-04 właściwego do pory roku (letni, przejściowy, zimowy) oraz normom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680). Uwaga: Zamawiający nie można przewidzieć ilości przejechanych kilometrów dlatego szacunkowa ilość paliwa (tj. 50 000 litrów ) jest wielkością maksymalną. Ilość paliwa może ulec zmniejszeniu w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. b)    Dowóz oleju napędowego odbywać się będzie w czasie i w ilości określonej w zamówieniu przesłanym e-mailem/telefonicznie do przedstawiciela Wykonawcy, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Zamawiający ponadto udostępni dostęp do własnego programu monitorującego stan paliwa w zbiorniku. Olej napędowy będzie dostarczany do zbiornika stanowiącego własność Zamawiającego, usytuowanego na terenie bazy Zamawiającego położonej w Zbrosławicach przy ul. Oświęcimskiej 6. Zbiornik Zamawiającego ma pojemności 5.000 litrów i dostępny jest w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 c)   Wyznaczony dzień na który należy wyliczyć cenę ofertową to 29.10.2019r. d) Rozliczenie oleju napędowego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie następowało w litrach w temperaturze referencyjnej 15⁰C w cenie producenta opublikowanej na stronie internetowej w dzień dostawy, pomniejszoną o udzielony stały upust podany w ofercie Wykonawcy. Ceny określone w ofercie w trakcie realizacji zamówienia będą podlegały zmianom wraz ze zmieniającymi się cenami stosowanymi przez producenta ( producenta należy wskazać w wierszu pierwszym tabeli formularza ofertowego Wykonawcy). Cena na dzień dostawy, jest ceną producenta opublikowaną na stronie internetowej w dniu dostawy, pomniejszoną o udzielony stały upust. e) Przy każdorazowym zakupie paliwa musi być dostarczony dokument z podanym ciężarem właściwym i temperaturą, który jest niezbędny przy przyjmowaniu oleju napędowego do magazynu. 3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia: a)    Wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach ( składzie) zgodnych z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających polskiej normie. b)    Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia stałych dostaw, celem ciągłego zaspokojenia potrzeb Zamawiającego na paliwo stanowiące przedmiot zamówienia na podstawie zamówienia Zamawiającego. Zamawiający decyduje o terminie i ilości dostarczonego oleju napędowego do zbiornika magazynowego przez okres obowiązywania zawartej umowy. c)    Do każdej dostawy paliwa, Wykonawca dostarczy dokument dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwo jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii, próbka paliwa przy każdej dostawie w kanistrze zaplombowanym własnymi znakami Wykonawcy, a pozostawiony u Zamawiającego, list przewozowy wydany przez magazyn (skład podatkowy) zawierający datę i godzinę załadunku, nr rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo. d)    Dostawa oleju napędowego nie może odbyć się później niż 12 godzin od momentu załadunku cysterny na magazynie (składzie podatkowym). e)    Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę, do zbiornika magazynowego oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem WZ, podpisanym przez osoby uprawnione przez Zamawiającego oraz fakt ten potwierdzi elektronicznie w systemie za pośrednictwem dystrybutora. f)     Wykonawca zapewni organizację i realizację bezpiecznych dostaw paliwa, poprzez przepompowanie dostarczonego paliwa do zbiornika spełniającego warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18.09.2001r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać zbiorniki bezciśnieniowe i niskociśnieniowe przeznaczone do magazynowania materiałów ciekłych zapalnych ( Dz. U. nr 113, poz. 1211 z późn. zm.) na terenie siedziby Zamawiającego. g)   Załadunek zbiornika spełniający warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18.09.2001r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać zbiorniki bezciśnieniowe i niskociśnieniowe przeznaczone do magazynowania materiałów ciekłych zapalnych (Dz. U. nr 113, poz. 1211) nastąpi każdorazowo w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego. h) Wykonawca w ramach prowadzonej przez siebie działalności winien spełniać wszystkie wymagania wynikające z ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów (Dz. U. 2018. poz. 2332 ze zm.) oraz udostępnić Zamawiającemu system informatyczny umożliwiający zrealizowanie obowiązków wynikających z ustawy przez Zamawiającego. i) Zamawiający udostępni dostęp do własnego systemu monitorującego stan paliwa w zbiorniku Zamawiającego. 4. Dodatkowe postanowienia przedmiotu zamówienia: a)      Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi  przedpłat. Rozliczenie nastąpi po wystawieniu faktury VAT. b) Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktur VAT będzie wlany do zbiornika magazynowego w litrach olej napędowy w temperaturze referencyjnej 15⁰C. c)       Zmiana cen jednostkowych oleju napędowego może nastąpić tylko w przypadku zmiany przepisów prawnych regulujących obrót paliwami płynnymi, w tym rozporządzeniem MF w sprawie podatku akcyzowego. W przypadku podwyżki cen tych artykułów na rynku krajowym jak i w przypadku ich obniżki, Wykonawca ma obowiązek podnieść lub obniżyć cenę. Podstawą do zmiany cen będą nowe ceny przedstawione przez Wykonawcę opracowane na podstawie cen ogłoszonych przez producenta (zmiana może dotyczyć jedynie cen jednostkowych). d)      Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonaniu przedmiotu umowy. 5. Reklamacje Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonania zobowiązań wynikających z niniejszego zamówienia publicznego, w tym m. in. odnoszący się do reklamacji, procedury odbioru zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać prawo do wykonywania działalności gospodarczej polegającej na obrocie paliwami ciekłymi
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; UWAGA: Proszę nie załączać oświadczenia do oferty. 2.1.Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 i 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp) 2.2. Oświadczenia , że: 2.2. 1. zapoznałem się z warunkami zamówienia i przyjmuję je bez zastrzeżeń, 2.2. 2. zapoznałem się z postanowieniami załączonego do specyfikacji wzoru umowy i przyjmuję go bez zastrzeżeń, 2.2. 3. Przedmiot oferty jest zgodny z przedmiotem zamówienia, 2.2. 4. jestem związany z niniejszą ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia składania ofert podanego w SIWZ 2.2. 5 że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.3 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 4.4.1. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700), 4.4.2. w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 4.4.3. w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4.4.4. w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach