Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju napędowego

GMINA SĘDZIEJOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 98-160 Sędziejowice, ul. Wieluńska 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SĘDZIEJOWICE
    ul. Wieluńska 6
    98-160 Sędziejowice, woj. łódzkie
    REGON: 730934594
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminasedziejowice.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju napędowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju napędowego w ilości do 65 000 l, nazywane w dalszej części „przedmiotem zamówienia”. 2. Termin realizacji zamówienia do 31.12.2024r. w dostawach, każda w ilości od 2 000 l do 10 000 l. 3. Dostawy realizowane będą w ciągu maksymalnie 48 godzin po złożeniu telefonicznego lub mailowego zapotrzebowania przez Zamawiającego, środkiem transportu Wykonawcy. 4. Miejscem dostawy jest: Gminna Jednostka Usług Komunalnych w Sędziejowicach Sędziejowice – Kolonia 12 98 – 160 Sędziejowice 5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:09134100 – 8 – Olej napędowy 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ze względu na zapewnienie odpowiedniego przebiegu realizacji zadania. Z uwagi na jednorodny charakter zadania związany z zakupem i dostawą oleju opałowego oraz niedopuszczeniem do sytuacji braku skoordynowania działań wielu Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu przedmiotu umowy. Zamówienie nie ogranicza udziału w nim małych i średnich przedsiębiorstw. Podzielenie zamówienia na części spowodowuje jego zbyt duże rozdrobnienie co mogło by zniechęcić do udziału w nim przedsiębiorców. 7. Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust.1 pkt 8 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości 5 000,00 zł (słownie pięć tysięcy złotych)2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu :przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Ludowy Bank Spółdzielczy w Zduńskiej Woli o/ SędziejowiceNr konta bankowego: 67 9279 0007 0050 3413 2000 0320z dopiskiem „Wadium – Zakup i dostawa oleju napędowego”3.2. gwarancjach bankowych;3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;3.4. poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp.5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą.6. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, lub gwarancjach ubezpieczeniowych, musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 1 i ust. 6 ustawy. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 i 6 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ustawy Pzp.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, gdy Wykonawca przedstawi aktualną koncesję udzieloną przez Prezesa Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający określa w powyższym zakresie następujące warunki:a. dysponuje następującym wyposażeniem w celu wykonania zamówienia publicznego: Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia urządzeniami dystrybucyjnymi - autocysternami w ilości co najmniej 2 szt. posiadającymi, dla zamontowanych na nich instalacji pomiarowych do paliw ciekłych, aktualną legalizację Urzędu Miar.b. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostaw podobnego rodzaju, polegających na dostawie oleju napędowego w ilości całkowitej minimum 30 000 l każda. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w ww. pkt 2 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli:1) w przypadku określonym w ww. pkt. 2 ppkt. 2 warunek zostanie spełniony, jeżeli każdy z Wykonawców złoży odrębnie wymagany dokument,2) w przypadku określonym w ww. pkt. 2 ppkt. 4 lit. a warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie spełnią warunek,3) w przypadku określonym w ww. pkt. 2 ppkt. 4 lit. b warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców spełni warunek samodzielnie.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach