Przetargi.pl
Zakup i dostawa oleju napędowego.

Gminny Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubaszu ogłasza przetarg

  • Adres: 64720 Lubasz, ul. Stajkowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 255 60 70 , fax. 67 255 60 70
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubaszu
    ul. Stajkowska 23
    64720 Lubasz, woj. wielkopolskie
    tel. 67 255 60 70, fax. 67 255 60 70
    REGON: 30195464300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oleju napędowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa wg potrzeb około 48.000 litrów oleju napędowego, w cyklach po około 4.000 litrów oleju napędowego miesięcznie do zbiornika o pojemności 5.000 l. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest wielkością szacunkową. W związku z możliwością ograniczenia przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego z tytułu niezrealizowania przez niego umowy. Olej napędowy powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1058 ze zm.) oraz wymogi określone w normie PN-EN 590:2013-12. Zasilanie zbiornika w olej napędowy powinno odbywać się za pomocą cystern samochodowych lub innych środków transportu, przeznaczonych do przewozu materiałów niebezpiecznych klasy III. Pojazd, którym realizowane będą dostawy paliw, winien być wyposażony w legalizowane urządzenie pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika u Zamawiającego. Urządzenie pomiarowe (w auto cysternie) winny posiadać ważne cechy legalizacji oraz komplet nieuszkodzonych plomb, nałożonych przez uprawniony organ. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw oleju napędowego do siedziby Zamawiającego w ilościach podanych powyżej i do realizowania tych dostaw w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego za pomocą listu, poczty elektronicznej lub telefonicznie. Zamawiający wymaga aby poszczególne dostawy odbywały się w godzinach od 800 do 1430. Do każdej dostawy paliwa, stanowiącego przedmiot zamówienia, Wykonawca dostarczy dokument dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwa jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii. Odbiór danej partii oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony podpisem osoby uprawnionej przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do wystawiania faktur częściowych za dostawę przedmiotu zamówienia. Wydanie oleju napędowego, stanowiącego przedmiot zamówienia, nastąpi do zbiornika o pojemności 5.000 l, stanowiącego własność Zamawiającego i zlokalizowanego w Lubaszu przy ul. Stajkowskiej 23 (baza transportowa Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (nie należy wpłacać wadium w Kasie Zakładu) b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Lubaszu: Bank Spółdzielczy w Czarnkowie – 72 8951 0009 1300 2349 2000 0010 z adnotacją: „wadium na zakup i dostawę oleju napędowego”. 4. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Kopię przelewu należy załączyć do ofert. 6. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Lubaszu, ul. Stajkowska 23, 64-720 Lubasz. Oryginał dokumentu gwarancji/ poręczenia należy złożyć wraz z ofertą, w osobnej kopercie. 8. Dokument poręczenia/gwarancji powinien zawierać: a) przewidywać bezwarunkową utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 9 i 10; b) sformułowanie zobowiązania gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty wystawione przez Zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 9 i 10; c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; d) termin ważności gwarancji; e) kwotę gwarancji;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach