26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
- Data zamieszczenia: 2020-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Juzistek 2
05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
tel. 261883896, fax. 261883868
REGON: 14291704000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa okularów balistycznych dla Dowództwa Wojsk Obrony Terytorialnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa okularów balistycznych dla Dowództwa Wojsk Obrony Terytorialnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 5 do umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia spełniający nw. wymagania: 1) Przedmiot zamówienia, zapakowany w oryginalne opakowania producenta, posiadające na opakowaniu zewnętrznym informacje umożliwiające identyfikację produktu z logo i nazwą producenta, opisem zawartości w języku polskim, oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 2) Przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy, zgodnie z obowiązującymi normami przedmiotowo - jakościowymi w I klasie, z datą produkcji w 2020 r. 3) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na użytkowanie, która powinna wynosić minimum 36 miesięcy. Serwisu pogwarancyjnego oraz dostępność części zamiennych w okresie użytkowania (do końca resursu) oraz minimum 2 lata po upływie gwarancji. 4) Zamawiający wymaga podania w formularzu cenowym nazwy i producenta oferowanego towaru. 5) W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze producenta, nazwę, symbol oferowanego towaru w kol. 9 formularza cenowego - Zamawiający zastrzega, że może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w tym zakresie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą cały zakres przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający nie stawia wymagań z zakresu obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących przedmiot zamówienia, w oparciu o umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18142000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną