Przetargi.pl
Zakup i dostawa odzieży roboczej i branżowej, obuwia roboczego oraz odzieży i obuwia ochrony osobistej dla 26 WOG w Zegrzu oraz jednostek wojskowych bedących na jego zaopatrzeniu.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2019-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa odzieży roboczej i branżowej, obuwia roboczego oraz odzieży i obuwia ochrony osobistej dla 26 WOG w Zegrzu oraz jednostek wojskowych bedących na jego zaopatrzeniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej i branżowej, obuwia roboczego oraz odzieży i obuwia ochrony osobistej dla 26 WOG w Zegrzu oraz jednostek wojskowych bedących na jego zaopatrzeniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami został zawarty w formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 2, 2.1, 2.2 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 3 części: • Część 1 – odzież robocza i branżowa, • Część 2 – obuwie robocze, • Część 3 – odzież i obuwie ochrony osobistej. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 5. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia:  odpowiadał obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego,  był fabrycznie nowy, nieużywany, spełniał wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy,  był w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry itp. bez konieczności naruszania opakowania. - odpowiadał wszystkim parametrom określonym w formularzu cenowym – stanowiącym załącznik nr 2, 2.1, 2.2 do SIWZ, - posiadał: dla Części 1: - poz. 2,3 – Normy dla rękawic roboczych EN 388, - poz. 4,5,7,8,9,10 – Normy HACCP dla odzieży kucharskiej, dla Części 2: - poz. 1 – Normy dla obuwia roboczego PN-EN 20345, dla Części 3: - poz. 1 - Normy dla rękawic pilarskich PN-EN 381- 7: 2002, - poz. 2 – Normy dla spodni pilarskich PN–EN 381- 5: 2000, - poz. 3 – Normy dla butów pilarskich EN ISO 17249, EN ISO 20345. 5. Wartość brutto oferty będzie obejmowała wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym podatek od towarów i usług VAT, inne opłaty i podatki, opłaty celne, ubezpieczenia, koszty opakowania oraz koszty dostawy (transportu) produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami rozładunku, 6. Okres gwarancji będzie obejmował: 24 miesiące na cały przedmiot umowy. Terminy gwarancji liczone będą od daty odbioru przedmiotu zamówienia, bez zastrzeżeń. 7. Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę producenta we wszystkich pozycjach, formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2, 2.1, 2.2 do SIWZ. Oferta, w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, jako niezgodna ze SIWZ. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp (art. 36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp). INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający: 1. nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, tj. oferty przewidującej, odmienny nią określony przez Zamawiającego sposób wykonania zamówienia (art. 36 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp); 2. nie przewiduje zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp); 3. nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp); 4. nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust.2 pkt 8 ustawy Pzp); 5. nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych (art. 36 ust.2 pkt 6 ustawy Pzp); 6. nie przewiduje zastosowania wymogów, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2, 2.1, 2.2, do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach