Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, KODÓW I KART SKIEROWAŃ DO CZYTNIKA OMR WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMI I ANALIZATORA MOCZU

Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, ul. Kościuszki 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3645100, 3645124 , fax. 024 3645102
  • Data zamieszczenia: 2011-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 28 28
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3645100, 3645124, fax. 024 3645102
    REGON: 61141659000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plockizoz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, KODÓW I KART SKIEROWAŃ DO CZYTNIKA OMR WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMI I ANALIZATORA MOCZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa odczynników , kalibratorów i materiałów zużywalnych, kodów i kart skierowań do czytnika OMR wraz z dzierżawą analizatora do immunochemii i analizatora moczu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami został określony w Załączniku Nr 4/1 - 4/3 do SIWZ. 3. Wzór kodów kreskowych oraz kart skierowań stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. 4. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą również: a. dzierżawa analizatora do immunochemii i analizatora moczu przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego, b. przeszkolenie personelu Zamawiającego związane z obsługą sprzętu. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania: a. dotyczące przedmiotu zamówienia: zestawienie parametrów granicznych analizatora do immunochemii i analizatora moczu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z parametrów spowoduje odrzucenie oferty, kompatybilność odczynników, kalibratorów i materiałów zużywalnych z analizatorem, przedmiot zamówienia winien posiadać dokumenty potwierdzające wpis oferowanego przedmiotu zamówienia do rejestru wyrobów medycznych, deklaracje zgodności, certyfikaty jakości CE dla oferowanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania instrukcji obsługi i konserwacji analizatorów, a także wykonania testów w języku polskim oraz szkolenia pracowników, termin ważności dla odczynników to minimum 12 miesięcy od dnia dostawy, dostarczone artykuły powinny być pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami, oferowany przedmiot zamówienia o wyspecyfikowanych parametrach powinien być kompletny i po dostawie do Zamawiającego powinien być gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem b. dotyczące terminów realizacji zamówienia: termin instalacji analizatorów to maksymalnie 3 tygodnie od dnia podpisania umowy, termin dostawy przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, w ciągu max 5 dni od dnia złożenia zamówienia, z wyjątkiem zamówień na cito w ciągu max 48 godzin, okres dzierżawy analizatorów to 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. c. inne: nie podwyższanie cen jednostkowych netto zaoferowanych produktów przez cały okres obowiązywania umowy oraz stałość rat czynszu dzierżawnego za analizatory przez cały okres obowiązywania umowy. miesięczny czynsz netto za dzierżawę analizatora do immunochemii nie może być wyższy niż 100,00 zł. miesięczny czynsz netto za dzierżawę analizatora moczu nie może być wyższy niż 50,00 zł. kwota czynszu z tytułu dzierżawy analizatora winna obejmować wszelkie koszty związane z ich instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu oraz faktycznym oddaniem do eksploatacji. w związku z podłączeniem analizatorów do Laboratoryjnego Systemu Informatycznego, w przypadku gdy konieczne będzie dostosowanie analizatorów koszty dostosowania poniesie Wykonawca, wraz z dostawą i instalacją analizatorów Wykonawca ma obowiązek dostarczyć protokół zdawczo-odbiorczy wraz z wartością analizatora, wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny. Wymagany czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię - do 24 godz. od momentu jej zgłoszenia. 5. Dostawy winny być realizowane na koszt i transportem Wykonawcy do Magazynu Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach