Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Mokotów ogłasza przetarg
- Adres: 02-513 Warszawa, ul. Madalińskiego 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8569745 , fax. 022 5417270
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Mokotów
ul. Madalińskiego 13 13
02-513 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8569745, fax. 022 5417270
REGON: 00098582300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmokotow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora immunodiagnostycznego dla potrzeb SZPZLO Warszawa Mokotów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora immunodiagnostycznego dla potrzeb Laboratorium Analitycznego przy ul. Malczewskiego 47a w Warszawie należącego do SZPZLO Warszawa Mokotów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo - cenowy . Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające. W ramach dzierżawy Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis i konserwacje aparatu. Termin ważności na oferowane odczynniki nie może być krótszy niż 6-miesięcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336960005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków wymaganych wg zasad określonych niżej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Złożą ofertę w pełni spełniającą wymagania niniejszej SIWZ. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia . 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art.23 ust.1 ustawy ( Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów wskazanych w pkt. IV niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS lub KRUS - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnego zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. Inne wymagane dokumenty, które należy dołączyć do oferty: a) FORMULARZ OFERTOWY - Zał. nr 1 do SIWZ. b) FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY - Zał. nr 2 do SIWZ. c) Parafowany WZÓR UMOWY - Zał. Nr 4 do SIWZ. d) PARAMETRY TECHNICZNE - Zał. Nr 5 do SIWZ e) Oświadczenie stwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski oferowanych odczynników oraz oferowanych do dzierżawy analizatorów -zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć, że posiadane dokumenty będą do wglądu na każde wezwanie Zamawiającego. Prospekty, foldery w języku polskim oraz ulotki (katalogi) z danymi technicznymi dla oferowanych analizatorów laboratoryjnych potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmokotow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy odczynników wytwarzanych przez Promega GmbH dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Znak sprawy: AEZ/S-118/2016
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywne dostawy odczynników wytwarzanych przez firmę Cell Signaling Technologies dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Znak sprawy: AEZ/S-066/2016
Dodano: 2016-05-19 - Sukcesywne dostawy produktów wytwarzanych przez Sigma-Aldrich: Sigma, Aldrich, Fluka, Supelco, SAFC dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Znak sprawy: AEZ/S-069/2016
Dodano: 2016-04-26 - Na dostawę środków kontrastowych określonych w 5 pakietach.
Dodano: 2016-04-07 - Sukcesywne dostawy odczynników wytwarzanych przez firmę Qiagen dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Znak sprawy: AEZ/S-051/2016
Dodano: 2016-03-23 - Przetarg nieograniczony PN/08DzOL/03/2016 o wartości poniżej 209 000 Euro
Dodano: 2016-03-23 - Sukcesywne dostawy odczynników wytwarzanych przez firmę Merck dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Znak sprawy: AEZ/S-047/2016
Dodano: 2016-03-15 - Sukcesywne dostawy odczynników wytwarzanych przez firmę Roche Diagnostics dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Znak sprawy: AEZ/S-211/2015
Dodano: 2015-12-11 - Zakup i sukcesywna dostawa środków kontrastowych
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa środków kontrastowych II - sprawa nr EP/90/2015
Dodano: 2015-11-25