Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW BIOCHEMICZNYCH I IMMUNOCHEMICZNYCH ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA BIOCHEMICZNEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ŁĄCZĄCYM WSZYSTKIE ANALIZATORY PRACUJĄCE W LABORATORIUM

Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, ul. Kościuszki 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3645100, 3645124 , fax. 024 3645102
  • Data zamieszczenia: 2011-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 28 28
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3645100, 3645124, fax. 024 3645102
    REGON: 61141659000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plockizoz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW BIOCHEMICZNYCH I IMMUNOCHEMICZNYCH ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA BIOCHEMICZNEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ŁĄCZĄCYM WSZYSTKIE ANALIZATORY PRACUJĄCE W LABORATORIUM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa odczynników biochemicznych i immunochemicznych oraz dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z oprogramowaniem łączącym wszystkie analizatory pracujące w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami został określony w Załączniku Nr 4/1 - 4/2 do SIWZ. 3. Wymagany rok produkcji analizatora biochemicznego - nie starszy niż 2007 rok 4. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą również: a. dzierżawa analizatora biochemicznego przez okres 24 miesięcy licząc od dnia przekazania analizatora, b. przeszkolenie personelu Zamawiającego związane z obsługą analizatora. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania: a. dotyczące przedmiotu zamówienia: analizator biochemiczny wraz z oprogramowaniem łączącym te analizatory z innymi analizatorami będącymi na wyposażeniu Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej. Zestaw parametrów granicznych analizatora biochemicznego stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z parametrów spowoduje odrzucenie oferty, kompatybilność odczynników, kalibratorów i materiałów zużywalnych z analizatorem, przedmiot zamówienia winien posiadać dokumenty potwierdzające wpis oferowanego przedmiotu zamówienia do rejestru wyrobów medycznych, deklaracje zgodności, certyfikaty jakości CE dla oferowanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania instrukcji obsługi i konserwacji analizatorów, a także wykonania testów w języku polskim oraz szkolenia pracowników, termin ważności dla odczynników to minimum 12 miesięcy od dnia dostawy, dostarczone artykuły powinny być pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. b. dotyczące terminów realizacji zamówienia: termin instalacji analizatorów to maksymalnie 3 tygodnie od dnia podpisania umowy, termin dostawy odczynników, kalibratorów, materiałów zużywalnych - sukcesywnie przez okres 24 miesięcy od dnia przekazania aparatu biochemicznego, w ciągu max 5 dni od dnia złożenia zamówienia, z wyjątkiem zamówień na cito w ciągu max 48 godzin. Okres dzierżawy analizatora to 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego; c. inne: nie podwyższanie cen jednostkowych netto odczynników, kalibratorów, materiałów zużywalnych przez cały okres obowiązywania umowy oraz stałość rat czynszu dzierżawnego za analizator przez cały okres obowiązywania umowy. Miesięczny czynsz netto za analizator nie może być wyższy niż 200,00 zł. w związku z podłączeniem analizatora do Laboratoryjnego Systemu Informatycznego, w przypadku gdy konieczne będzie dostosowanie analizatorów koszty dostosowania poniesie Wykonawca, wraz z dostawą i instalacją analizatora Wykonawca ma obowiązek dostarczyć protokół zdawczo-odbiorczy wraz z wartością analizatora, wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny. Wymagany czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię - do 24 godz. od momentu jej zgłoszenia. Kwota czynszu z tytułu dzierżawy analizatora winna obejmować wszelkie koszty związane z ich instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu oraz faktycznym oddaniem do eksploatacji. 5. Dostawy winny być realizowane na koszt i transportem Wykonawcy do Magazynu Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244965002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach