Przetargi.pl
Zakup i dostawa nowej samojezdnej maszyny do konserwacji i pielęgnacji lodu (rolby) dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Olsztynku – drugie postępowanie

Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, Górna
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 650 05 00, , fax. 89 650 05 00
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku
    Górna 5
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 650 05 00, , fax. 89 650 05 00
    REGON: 51038447700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zasipolsztynek.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa nowej samojezdnej maszyny do konserwacji i pielęgnacji lodu (rolby) dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Olsztynku – drugie postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa fabrycznie nowej samojezdnej maszyny do konserwacji i pielęgnacji lodu (rolby) dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Olsztynku, ul. Ostródzka 2, 11-015 Olsztynek – drugie postępowanie, w ra-mach Olsztyneckiego Budżetu Obywatelskiego zadania inwestycyjnego „Maluchy na łyżwy” na lodowisko sezonowe „Biały Orlik” o powierzchni 613,11 m2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) silnik spalinowy wyposażony w instalację gazową LPG, 2) napęd hydrostatyczny na 4 koła, 3) koła z ogumieniem z kolcami + koło zapasowe z ogumieniem z kolcami, 4) wspomaganie układu kierowniczego, 5) jazda - przód i tył, 6) własny zbiornik na wodę, 7) własny zbiornik na zbierany śnieg o pojemności - minimum 1 m³, posiadający system podnoszenia zbiornika w celu łatwego opróżnienia, 8) regulowany strug do lodu, 9) boczną napędzaną szczotkę do wymiatania śniegu przy bandzie sterowaną przez operatora, 10) regulowaną rolkę dystansową do bandy, 11) licznik motogodzin pracy maszyny oraz wskaźnik poziomu paliwa, ładowania akumulatora, ilości wody w zbiorniku, ciśnienia oleju, obrotomierz, 12) nóż strugający + nóż zapasowy, 13) hamulec ręczny i nożny oraz ręczny hamulec postojowy, 14) oświetlenie, lusterka, sygnalizację dźwiękową, awaryjny wyłącznik maszyny, 15) tkaninę do polerowania lodu – 2 szt., 16) klucz do kół, klucz do regulacji noża, klucz do awaryjnego podnoszenia agregatu i pokrywy zbiornika śniegu, 17) instrukcja obsługi w języku polskim oraz zapewnione szkolenie co najmniej 4 pracowników - operatorów rolby wskazanych przez ww. Szkołę, 18) bezpłatny serwis gwarancyjny (liczony z dojazdem) minimum 36 m-cy i pogwarancyjny. Zamawiający nie dopuszcza zamiany samojezdnej maszyny (rolby) na zestaw składający się z rolby podczepianej do ciągnika/quada wraz z ciągnikiem/quadem. 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się również do spełnienia następujących wa-runków: 1) udzielenia gwarancji na bezawaryjne działania dostarczonej w ramach zamówienia maszyny na okres minimum 36 miesięcy oraz bezpłatnych przeglądów serwisowych w czasie trwania gwa-rancji zgodnie z wytycznymi producenta, 2) w czasie gwarancji czas reakcji i rozpoczęcia usługi serwisowej musi nastąpić w ciągu 48 go-dzin od pisemnego zgłoszenia (e-mail lub fax), 3) w przypadku, w którym naprawa maszyny w trakcie trwania gwarancji przekroczy okres dłuższy niż 48 godzin Wykonawca zapewni na swój koszt maszynę zastępczą, pod rygorem kary umow-nej za opóźnienie w wysokości 500 złotych za dzień, 4) Wykonawca przeszkoli co najmniej 4 pracowników (teoria i praktyka) – w zakresie obsługi ma-szyny do konserwacji i pielęgnacji lodu oraz podstawowego serwisowania maszyny. 5) Wykonawca razem z maszyną dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnienie wszystkich norm wymaganych dla maszyny objętej przedmiotem zamówienia (deklaracje zgodności, certyfikaty, badania itp.) oraz pełną dokumentację techniczną (instrukcję obsługi dostarczanego sprzętu w języku polskim, karty gwarancyjne, itp.) a także wszelkie inne doku-menty pozwalające Zamawiającemu na korzystanie z urządzenia, zgodnie z prawem oraz zgod-nie z jego technicznym przeznaczeniem. 4.Wykonawca oświadcza, że posiada fachową wiedzę i dysponuje wszelkimi niezbędnymi informa-cjami związanymi z wykonaniem przedmiotu umowy, a także dysponuje odpowiednim persone-lem i odpowiednimi środkami gwarantującymi profesjonalną realizację niniejszej umowy. 5.Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z odpowiednimi uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. 6.Wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 30 ust. 9 ustawy: 1) przyjęte zostały inne rozwiązania dotyczące dostępności dla osób z niepełnosprawnością wynikające z wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. 1. Zamawiający, biorąc pod uwagę dotychczasową 7-letnią eksploatację lodowiska sezonowego „Biały Orlik”, informuje, że maszyna do konserwacji i pielęgnacji lodu (rolba) będzie wykorzystywana przez okres 3 miesięcy w każdym roku kalendarzowym z częstotliwością 3 razy dziennie (ok. 400 motogodzin). Również pracownicy obsługi lodowiska posiadają w większości 7-letnie doświadczenie w korzystaniu z rolb (wynajmowanych). W naszym przeświadczeniu fabrycznie nowa rolba będzie więc obsługiwana przez osoby z doświadczeniem i nie będzie nadmiernie eksploatowana. Nie powinna więc wymagać ponoszenia wysokich kosztów serwisów gwarancyjnych. Dlatego też Zamawiający zastrzega sobie korzystanie z nieodpłatnych serwisów w okresie gwarancji maszyny i nie przewiduje finansowania serwisów płatnych. Wykonawca powinien wg własnego uznania dokonać przeliczenia kosztów serwisu i udzielić gwarancji na odpowiedniej długości okresy, biorąc pod uwagę fakt, że koszty te będzie musiał wliczyć w cenę rolby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37481000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 2.Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szcze-gólności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów pu-blicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w ust. 4 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo. 4.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach