Przetargi.pl
Zakup i dostawa nowej łodzi motorowej kabinowej w ramach zadania pn. Wyposażenie Małej Ogólnodostępnej Infrastruktury Turystycznej "Stanica Wodna" w Nadbrzeżu w sprzęt służący podniesieniu atrakcyjności obiektu

Starostwo Powiatowe w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Saperów
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2394900, 2394939 , fax. 552 324 226
  • Data zamieszczenia: 2018-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Elblągu
    ul. Saperów
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2394900, 2394939, fax. 552 324 226
    REGON: 17075361500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa nowej łodzi motorowej kabinowej w ramach zadania pn. Wyposażenie Małej Ogólnodostępnej Infrastruktury Turystycznej "Stanica Wodna" w Nadbrzeżu w sprzęt służący podniesieniu atrakcyjności obiektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowej łodzi motorowej kabinowej w ramach zadania pn. Wyposażenie Małej Ogólnodostępnej Infrastruktury Turystycznej "Stanica Wodna" w Nadbrzeżu w sprzęt służący podniesieniu atrakcyjności obiektu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34522000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - spełnienie warunku należy potwierdzić oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży w/w oświadczenie. W/w warunek musi być spełniony wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (suma warunków określonych przez Zamawiającego w tym zakresie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim. 2) Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3) Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. 6) Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: a) Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. b) Oświadczenia wstępne o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 oraz 4 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). d) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. f) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 4 i 5 powyżej, powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2017 r.poz.2291 z późn.zm). 7) Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby upoważnionej. 8) Ponadto zaleca się spięcie na trwałe wszystkich dokumentów, załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w specyfikacji oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty. 9) W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazywać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny i terminu wykonania zamówienia. 10) Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty będą obciążały Wykonawcę (w tym konsekwencje zapoznania się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert w sytuacji, gdy na skutek braku oznaczenia koperty zostanie ona rozpieczętowana i pracownicy Zamawiającego zapoznają się z jej treścią nie wiedząc o tym, że jest to ofert złożona w postępowaniu przetargowym). 11) Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach