Przetargi.pl
Zakup i dostawa nowego lub używanego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla OSP w Radnicy

Gmina Krosno Odrzańskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3835017 , fax. 068 3835122
  • Data zamieszczenia: 2011-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno Odrzańskie
    ul. Parkowa 1 1
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 068 3835017, fax. 068 3835122
    REGON: 97077026700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wwwkrosnoodrzanskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa nowego lub używanego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla OSP w Radnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Zakup i dostawa nowego lub używanego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla OSP w Radnicy Ciężki samochód ratowniczo - gaśniczy będący przedmiotem zamówienia musi spełniać PN-EN 1846-1-S oraz poniższe wymagania techniczne: Data produkcji: nie później niż 2006 r. Silnik: wysokoprężny, 6 cylindrowy, rzędowy - 4 zawory na cylinder. Doładowany turbosprężarką napędzaną energią spalin z chłodzeniem doładowywanego powietrza w chłodnicy powietrze-powietrze. Moc minimalna 250 KM. Paliwo: olej napędowy. Układ elektryczny: napięcie 24V. Układ kierowniczy: przekładnia kierownicza zintegrowana ze wspomaganiem hydraulicznym. Układ hamulcowy: elektro-pneumatyczny o 2 niezależnych obwodach. Ogumienie: tylne bliźniacze lub pojedyncze koła na obu osiach. Obręcze lakierowane na szaro. Lakier: kabina czerwony RAL 3000. Zderzak biały. 1. Podwozie z kabiną. 1.1. Masa całkowita samochodu gotowego do akcji ratowniczo-gaśniczej MMR (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) wynosi powyżej 14 000 kg. 1.2. Podwozie wraz z zabudową spełniające wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. 1.3. Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno-ostrzegawcze, akustyczne i świetlne - modulator sygnałów, dwa niebieskie światła błyskowe stroboskopowe i głośnik o mocy 100 W. Urządzenie akustyczne umożliwia podawanie komunikatów za pomocą radiotelefonu. Dodatkowe 2 lampy błyskowe niebieskie LED z przodu pojazdu. Urządzenia sygnalizacyjno-ostrzegawcze zabezpieczone przed mechanicznymi uszkodzeniami przez osłony siatkowe. 1.4. Podwozie z silnikiem o zapłonie samoczynnym o mocy min. 250 KM Otwarcie podestów sygnalizowane na panelu kontrolnym w kabinie kierowcy. Sprzęt rozmieszczony grupowo w zależności od przeznaczenia z zachowaniem zasad ergonomii. 1.5. Napęd 4x4, z odłączanym napędem obu osi, blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej, osi przedniej i mechanizmu między osiowego. 1.6. Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, zapewniająca dostęp do silnika, odchylana hydraulicznie, w układzie miejsc 1+1+2+4, kabina wyposażona w: Indywidualne oświetlenie nad siedzeniem dowódcy. Układ ogrzewania i wentylacji. Ogrzewanie niezależne od pracy silnika. Siedzenia pokryte materiałem łatwym w utrzymaniu czystości, odpornym na rozdarcie i ścieranie. Fotel dla kierowcy z regulacją wysokości, odległości, pochylenia oparcia. Panel kontrolny wskazujący: poziom wody i środka pianotwórczego w zbiorniku, otwarcie żaluzji, otwarcie podestów, podniesienie masztu oświetleniowego. Mocowania dla 4 sztuk aparatów oddechowych jednobutlowych. 1.7. Instalacja elektryczna 24 V. Moc alternatora i pojemność akumulatorów zapewnia pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy jej maksymalnym obciążeniu, pojemność akumulatorów. 1.8. Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu, odłączający urządzenia elektryczne zabudowy dodatkowej z wyjątkiem urządzeń wymagających stałego zasilania (ogrzewania niezależne itp.). 1.9. Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową modulowaną włączonego biegu wstecznego (jako sygnalizacja świetlna światło cofania). 1.10. Kolor: elementy podwozia - ciemnoszare, błotniki i zderzaki - białe, kabina, zabudowa - RAL 3000, drzwi żaluzjowe w kolorze naturalnego aluminium. 1.11. Układ hamulcowy elektro-pneumatyczny o 2 niezależnych obwodach. Hamulec ręczny sterowany pneumatycznie, unieruchomienie pojazdu poprzez sprężynę siłownika. 1.12. Wszelkie funkcje wszystkich układów i urządzeń pojazdu zachowują swoje właściwości pracy w temperaturze -25°C do +50°C. 1.13. Pojemność zbiornika paliwa na przejazd ponad 400 km, lub 6 godzin pracy autopompy. 1.14. Wszystkie koła z ogumieniem uniwersalnym (szosowo-terenowym), z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków terenowych. 1.15. Pojazd posiada pełno wymiarowe koło zapasowe, na pojeździe nie przewidziano miejsca do przewożenia koła zapasowego. 1.16. Pojazd wyposażony w układ ABS. 1.17. Pojazd wyposażony w przystawkę odbioru mocy. 1.18. Pojazd wyposażony w lusterka wsteczne szerokokątne prawe i lewe regulowane elektrycznie i podgrzewane oraz w lusterko prawe krawężnikowe podgrzewane. 1.19. Pojazd wyposażony w ośmiobiegową skrzynię biegów, zsynchronizowaną, sterowaną manualnie, z reduktorem. 2. Zabudowa pożarnicza. 2.1. Zabudowa wykonana z materiałów odpornych na korozję. Szkielet zabudowy wykonany z profili ze stali nierdzewnej i aluminium, spawanych w osłonie gazów obojętnych. Poszycie z blach aluminiowych. Blachy poszycia łączone ze szkieletem w technologii klejenia i nitowania. Półki sprzętowe wykonane z profili aluminiowych, z możliwością regulacji wysokości. 2.2. Dach zabudowy wykonany w formie podestu roboczego, pokrytego aluminiową blachą ryflowaną o właściwościach przeciwpoślizgowych. Konstrukcja dachu przystosowana do obciążenia dwoma strażakami (180 kg) i masą przewożonego sprzętu. Na dachu mocowania do przewozu węży ssawnych, mocowanie długich przedmiotów. Na dachu zamontowane działko wodnopianowe z regulacją strumienia . 2.3. Drabinka do wejścia na dach zamontowana na tylnej ścianie zabudowy po prawej stronie. Dodatkowe poręcze w górnej części drabinki ułatwiają wchodzenie. Szczeble drabinki w wykonaniu przeciwpoślizgowym. 2.4. Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami wodo- i pyło szczelnymi, wspomagane systemem sprężynowym, wykonane z anodowanych profili aluminiowych, wyposażone w zamki. zamykane na klucz (jeden klucz pasuje do wszystkich zamków). Zamykanie żaluzji specjalnymi rurkami (typu bar-lock). Odchylane podesty robocze z powierzchnią antypoślizgową, umożliwiające dostęp do górnej części skrytek. W kabinie sygnalizacja otwarcia skrytek. 2.5. Skrytki na sprzęt i przedział autopompy wyposażone w:oświetlenie, w kabinie sygnalizacja otwarcia skrytek na panelu kontrolnym. 2.6. Pojazd posiada oświetlenie pola pracy wokół samochodu w warunkach słabej widoczności. 2.7. Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu drzwi żaluzjowych szuflad, tac, są tak skonstruowane aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach strażackich. 2.8. Konstrukcja skrytek zapewnia samoczynne odprowadzenie wody z ich wnętrza. 2.9. Powierzchnia platform, podestu roboczego i podłogi kabiny, w wykonaniu antypoślizgowym. 2.10. Zbiornik na wodę o pojemności min 4 m3, wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik posiada: właz rewizyjny, grodzie zabezpieczające układ do napełniania, układ do opróżniania geodezyjnego, układ przelewowy. 2.11. Zbiornik na środek pianotwórczy o pojemności 10% pojemności zbiornika wodnego - wykonany z materiału, odpornego na korozję i działanie dopuszczonych do stosowanie środków pianotwórczych i modyfikatorów - kompozyt. Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie zapewniające jego bezpieczną eksploatację. Umiejscowienie zbiornika nie powoduje przeszkody w dostępie do zbiornika wodnego.Zbiornik wyposażony w: właz rewizyjny, układ do napełniania, układ do opróżniania, grodzie zabezpieczające, napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu, przez nasady 52. 2.12. Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale zamykanym żaluzją. 2.13. Autopompa dwuzakresowa 2.14. Układ wodno-pianowy zabudowany w taki sposób, że parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu są nie gorsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5 m. 2.15. Samochód wyposażony w wysokociśnieniową 1 linię szybkiego natarcia na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno-pianową umożliwiającą podanie prądu zwartego i rozproszonego. Prądownica z regulacją kształtu strumienia, oraz wytwornicą piany. Wydajność autopompy zapewnia uzyskiwanie parametrów wydajności na prądownicy. 2.16. Linia wysokociśnieniowe szybkiego natarcia umożliwiające podawanie wody lub piany bez względu na stopień rozwinięcia węża. Zwijadło wyposażone w hamulec bębna. Napęd zwijadła elektryczny. 2.17. Autopompa umożliwia podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do: dwóch nasad tłocznych wielkości 75, wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia, działka wodno-pianowego. 2.18. Autopompa umożliwia podanie wody do zbiornika pojazdu. 2.19. Autopompa wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające uzyskanie podciśnienia 0,085 MPa, oraz zassanie wody z głębokości Hgs=1,5 m i z głębokości Hgs=7,5m 2.20. W przedziale autopompy znajduje się tablica sterownicza z urządzeniami kontrolno-sterowniczymi: manowakuometr, manometry ciśnienia tłoczenia pompy (wysokie ciśnienie, niskie ciśnienie), wskaźnik elektroniczny poziomu wody w zbiorniku samochodu, wskaźnik elektroniczny poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, wyłącznik silnika pojazdu, W kabinie kierowcy znajdują się następujące urządzenia kontrolno-sterownicze pracy pompy: wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu - na panelu kontrolnym, wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku - na panelu kontrolnym. 2.21. Zbiornik wody wyposażony w nasadę 75 do napełniania z hydrantu (wlot do napełniania ma konstrukcję zabezpieczającą przed swobodnym wypływem wody ze zbiornika tym wlotem). 2.22. Autopompa wyposażona w ręczny dozownik środka pianotwórczego umożliwiający pracę w całym zakresie wydajności autopompy. 2.23. Wszystkie elementy układu wodno - pianowego są odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. 2.24. Konstrukcja układu wodno-pianowego umożliwia odwodnienie przy użyciu zaworów odwadniających. 2.25. Na wlocie ssawnym autopompy zamontowana siatka zabezpieczająca przed przedostaniem się do wody zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego, jak i dla zbiornika własnego pojazdu gwarantujący bezpieczną pracę autopompy. 3. Pojazd wyposażony w miejsce i wykonane mocowania dla sprzętu zgodnie z Wymaganiami szczegółowymi dla samochodów ratowniczo-gaśniczych KG PSP - CNBOP czerwiec 2002. Kompletacja i zakres wykonanych mocowań sprzętowych do ostatecznego uzgodnienia z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rok produkcji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosnoodrzanskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach