Przetargi.pl
Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym wraz z wozem asenizacyjnym i przyczepą rolniczą

Gmina Krempna ogłasza przetarg

  • Adres: 38232 Krempna, Krempna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 414 045 , fax. 134 414 045
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krempna
    Krempna 85
    38232 Krempna, woj. podkarpackie
    tel. 134 414 045, fax. 134 414 045
    REGON: 54809200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krempna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym wraz z wozem asenizacyjnym i przyczepą rolniczą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym wraz z wozem asenizacyjnym i przyczepą rolniczą - zadanie realizowane w ramach projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Krempna poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków – etap II oraz przebudowę stacji uzdatniania wody”. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik Nr 1a do SIWZ. Parametry określone w tym załączniku są minimalnymi wymaganiami Zamawiającego. Ciągnik z ładowaczem czołowym z wozem asenizacyjnym i przyczepą rolniczą stanowiące przedmiot zamówienia winny być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2017 roku. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego (Załącznik Nr 1 a ). Ciągnik musi być przystosowany do zamontowania, uruchomienia i pracy ładowacza czołowego, wozu asenizacyjnego i przyczepy rolniczej. Ciągnik rolniczy musi być kompatybilny z ładowaczem czołowym, wozem asenizacyjnym i przyczepą rolniczą. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt. Miejsce dostawy ciągnika z ładowaczem czołowym wraz z wozem asenizacyjnym i przyczepą rolniczą: Urząd Gminy Krempna 38-232 Krempna 85, w godzinach pracy Urzędu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia minimum dwóch pracowników w zakresie budowy, obsługi i eksploatacji urządzeń. 4. Z urządzeniami musi być dostarczona dokumentacja w języku polskim obejmująca: a) instrukcję obsługi w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji urządzeń przez Zamawiającego; b) książkę gwarancyjno-serwisową; c) dokument potwierdzający, że urządzenia posiadają homologację (świadectwo homologacji) wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.), d) inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu, e) wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. f) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z urządzeniami dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu wynosił maksymalnie do 2 dni roboczych od czasu powiadomienia przez Zamawiającego (przez czas reakcji rozumie się dotarcie serwisu na miejsce do Użytkownika). Wymagany czas na podjęcie fizycznych czynności serwisowych – do 24 godzin. 5. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w tym wymaganiom w zakresie umożliwiającym rejestrację i dopuszczenie do ruchu drogowego określonych w ustawie z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 r., poz. 305 ze zm.) rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 r., poz. 1475) w zakresie jakim ww. przepisy mają zastosowanie do przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny urządzeń na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ. 7. Podane parametry techniczne przedmiotu zamówienia określają minimalny standard jakości przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się stosowanie produktów innych niż wymienione w dokumentacji, pod warunkiem, iż posiadały będą takie same lub lepsze parametry techniczne i właściwości (będą równoważne). Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ+ wypełniony załącznik nr 1 a do formularza ofertowego – Specyfikacja techniczna ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym wraz z wozem asenizacyjnym i przyczepą rolniczą. 2) Oświadczenia wymagane postanowieniami Rozdziału VIII SIWZ Pkt 1. 3) Foldery, prospekty ze zdjęciami oferowanego ciągnika, z wymiarami ciągnika oraz opisem wyposażenia. 4) Zobowiązania (jeżeli dotyczą). 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) UWAGA: Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy do oferty należy złożyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach