Przetargi.pl
„Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego wraz z przystosowaniem go do pracy ze ścinarką do poboczy TYP SP-1200”.

Zarząd Dróg Powiatowych w Sandomierzu z siedzibą w Samborcu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-650 Samborzec, -
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 832 04 06 , fax. 15 832 04 06
  • Data zamieszczenia: 2020-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Sandomierzu z siedzibą w Samborcu
    - 199
    27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 832 04 06, fax. 15 832 04 06
    REGON: 83041399800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdpsan.samorzad.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego wraz z przystosowaniem go do pracy ze ścinarką do poboczy TYP SP-1200”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę nowego ciągnika rolniczego, posiadającego dopuszczenie do pracy w Polsce, dla Zarządu Dróg Powiatowych w Sandomierzu z siedzibą w Samborcu. Maszyna powinna być fabrycznie nowa i nie może być prototypem ani zawierać prototypowych rozwiązań. Dostarczony przedmiot zamówienia ma być kompletny, nie będzie obciążony prawami na rzecz osób trzecich i nie będzie naruszał praw osób trzecich oraz będzie spełniał wymogi prawa polskiego. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: - przeszkolenia pracowników ZDP w zakresie obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia, - zapewnienia serwisu w okresie rękojmi i udzielonej gwarancji, - usługi świadczone w ramach serwisu w okresie rękojmi i gwarancji prowadzone będą bezpłatnie, - odbiór reklamowanego urządzenia oraz jego zwrot po naprawie gwarancyjnej lub naprawie w ramach rękojmi, na koszt Wykonawcy i jego własnym staraniem. Datę wymiany lub naprawy reklamowanego przedmiotu zamówienia każdorazowo należy uzgodnić z Zamawiającym. - każda naprawa gwarancyjna przedłuża deklarowany przez wykonawcę okres o czas niesprawności przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie . Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach