Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-015 Bydgoszcz, ul. Markwarta
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 525 826 252 , fax. 525 826 209
- Data zamieszczenia: 2019-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Bydgoszczy
ul. Markwarta 42466
85-015 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 525 826 252, fax. 525 826 209
REGON: 92325348000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-msw.bydgoszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa nici chirurgicznych oraz materiałów do zamykania powłok - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa nici chirurgicznych oraz materiałów do zamykania powłok szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do siwz. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 niepodzielnych pakietów, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdym z pakietów winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 2 do siwz, jak i wymagania zawarte w siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141120-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Informacje dodatkowe
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz OFERTA - wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz; 2) Formularz cenowy – wzór stanowi załącznik nr 2 do siwz; 2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) OŚWIADCZENIE stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu (załącznik Nr 3 do SIWZ); Oświadczenie, musi być aktualne na dzień składania ofert. 2) PEŁNOMOCNICTWO: a) posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza /w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik/ b) podpisane w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza /w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określonych w rozdz. VII siwz/ 3. Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Udział innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 1) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, znajdującym się w załączniku nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że podmiot na zasoby którego powołuje się Wykonawca: 1. nie podlega wykluczeniu (załącznik Nr 3 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa klipsów laparoskopowych
Dodano: 2023-10-11 - Dostawa materiałów szewnych, materiałów hemostatycznych oraz siatek przepuklinowych dla Szpitala Powiatowego Sp. o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
Dodano: 2023-07-31 - Dostawa materiałów szewnych, materiałów hemostatycznych oraz siatek przepuklinowych dla Szpitala Powiatowego Sp. o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa materiałów szewnych, materiałów hemostatycznych oraz siatek przepuklinowych dla Szpitala Powiatowego Sp. o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
Dodano: 2023-03-09 - Zakup i dostawa środków do dezynfekcji oraz nici chirurgicznych
Dodano: 2020-04-21 - Sukcesywne dostawy szwów chirurgicznych, siatek chirurgicznych i produktów specjalistycznych oraz dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku do podawania kontrastu w badaniach TK”
Dodano: 2020-02-18 - Dostawa klipsów laparoskopowych.
Dodano: 2019-10-15 - Dostawa sprzętu chirurgicznego jednorazowego użytku tj. staplerów.
Dodano: 2019-10-04 - Dostawa sprzetu chirurgicznego jednorazowego użytku tj. staplerów
Dodano: 2019-09-09 - Dostawa klipsów laparoskopowych.
Dodano: 2019-08-28