Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym w Uhercach Mineralnych Zakład Rolno-Produkcyjny w Średniej Wsi 177 ogłasza przetarg
- Adres: 38-604 Hoczew, Średnia Wieś 177
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 469400 , fax. 103 4696783
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym w Uhercach Mineralnych Zakład Rolno-Produkcyjny w Średniej Wsi 177
Średnia Wieś 177 177
38-604 Hoczew, woj. podkarpackie
tel. 013 469400, fax. 103 4696783
REGON: 00032108100031 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpzksw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze - Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA NASION SIEWNYCH, ZIEMNIAKÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Zakładu Rolno-Produkcyjnego w Średniej Wsi 177, nasion siewnych zaprawianych:- Pszenica jara w ilości 11800 kg, -Owies siewny w ilości 6300 kg, - Ziemniaki sadzeniaki (późne) w ilości 22000 kg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu, spełniającą poniższe warunki: - oferta powinna być sporządzona zgodnie ze wszystkimi postanowieniami niniejszej SIWZ, - oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz zasadami Pzp; Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy przez powołaną komisję przetargową.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z oferentów powinien przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1,2) ; - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; - parafowany wzór umowy (zał. nr 5); - oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1, oraz że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1,2 ustawy Pzp (zał. nr 4) ; - Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ, wzoru umowy i nie wnoszeniu zastrzeżeń (zał. nr 3) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpzksw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną