Zespół Szkół Nr 1 im. Jana Kilińskiego w Pabianicach ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Piotra Skargi 21
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 215 41 73 , fax. 42 215 34 74
- Data zamieszczenia: 2014-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 im. Jana Kilińskiego w Pabianicach
ul. Piotra Skargi 21 21
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 42 215 41 73, fax. 42 215 34 74
REGON: 47205765500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mechanik.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA NARZĘDZI, SPRZĘTU ORAZ POZOSTAŁEGO WYPOSAŻENIA W RAMACH DOSPRZĘTOWIENIA NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN. INWESTYCJA W SZKOŁĘ - INWESTYCJĄ W FACHOWCA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę na koszt własny (do siedziby Zamawiającego) narzędzi, sprzętu oraz pozostałego wyposażenia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 2. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach POKL, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, w trakcie realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. Inwestycja w szkołę - inwestycją w fachowca. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - rozszerzenie do sterownika LOGO! AM2 RTD - 9 szt. - czujnik PT 100 - 9 szt. - grzałka nurnikowa - 9 szt. - elektrozawór do wody - 9 szt. - rozdzielnica - 9 szt. - wyłącznik główny - 9 szt. - wyłącznik różnicowo-prądowy - 9 szt. - zestaw gniazdo 400V + wyłącznik - 9 szt. - wtyczka 400V - 9 szt. - multimetr cyfrowy - 9 szt. - stacja lutownicza - 9 szt. - komplet wkrętaków elektrycznych - 9 szt. - komplet kluczy płasko - oczkowych - 9 szt. - komplet kluczy imbusowych - 9 szt. - odsysacz do cyny - 9 szt. - szczypce boczne - 9 szt. - szczypce płaskie - 9 szt. - szyna TH 35 w obudowie - 9 szt. Minimalne wymagania opisujące w/w przedmiot zamówienia zostały zawarte w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) udzielenia minimum - rocznego okresu gwarancji, b) zapewnienia napraw w okresie gwarancji. 4. Termin realizacji zamówienia (dla obu części): w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. 5. Kod CPV: a) 31.68.10.00-3 - Akcesoria elektryczne, b) 38.41.00.00-2 - Przyrządy pomiarowe, c) 44.51.00.00-8 - Narzędzia. 6. Termin i sposób płatności - płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostaw w terminie 30 dni od daty otrzymania rachunku (faktury) 7. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie - maksymalnie 24 godziny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316810003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mechanik.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 48/ZP/15 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 207 000 euro na dostawę materiałów elektrycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2015-03-13 - Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla UM w Łodzi ZP/67/2012
Dodano: 2012-06-13 - Promienniki do lamp TROJAN UV - II
Dodano: 2012-05-16 - Promienniki do lamp Trojan UV
Dodano: 2012-04-02