Przetargi.pl
Zakup i dostawa narzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Drawsku Pomorskim Znak postępowania: 1045/2017

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261474572 , fax. 261474571
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
    ul. Główna 1
    78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261474572, fax. 261474571
    REGON: 32099164900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SKARB PAŃSTWA 16 WOSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa narzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 16 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Drawsku Pomorskim Znak postępowania: 1045/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego dla 16 WOG 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę narzędzi i sprzętu szczegółowo opisanego w formularzu cenowym 3. Wykonawca dostarczy narzędzia oraz sprzęt warsztatowy, wolny od jakichkolwiek usterek, spełniający wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, fabrycznie nowy (pierwszego gatunku) i nieobciążony prawami unormowanymi na rzecz osób trzecich. Ponadto sprzęt warsztatowy będzie dostarczony w opakowaniach fabrycznych z oznaczeniami producenta i numerem katalogowym (jeśli występuje) oraz wszelkimi instrukcjami. 4. Instrukcje, schematy oraz opisy zestawów muszą być w języku polskim. 5. Dostarczane sprzęty muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 6. Koszt transportu i opakowania przedmiotu umowy pokrywa Wykonawca. 7. Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku towaru na własny koszt we właściwym magazynie w miejscu wskazanym przez magazyniera. 8. Zamawiający po stwierdzeniu niezgodności ilościowych lub ukrytych wad jakościowych postawi towar do dyspozycji Wykonawcy, powiadamiając go niezwłocznie (telefonicznie, fax-em lub e-mail-em) o stwierdzonych brakach lub wadach. 9. W przypadku kwestionowania jakości towaru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić go na towar właściwej jakości. 10. W przypadku ujawnienia w czasie przechowywania lub eksploatacji ukrytej wady towaru Zamawiający postawi niezwłocznie towar do dyspozycji Wykonawcy. 11. Wykonawca z chwilą otrzymania zawiadomienia o wykryciu wad towaru zobowiązuje się w terminie 1 dnia roboczego wydelegować swojego przedstawiciela celem załatwienia reklamacji – zadysponowania reklamowanym towarem i dostarczenia w zamian towaru właściwej jakości pod rygorem skorzystania z opcji tzw. zakupu zastępczego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 12. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. 13. Zabrania się tworzenia zestawów narzędzi. Dostarczane zestawy narzędzi muszą być zestawami utworzonymi przez jednego producenta, posiadać symbol katalogowy/ symbol producenta oraz opis zestawu w języku polskim. 14. W formularzu należy wpisać numer katalogowy oraz producenta oferowanych towarów. Warość jednostkowa zaoferowanego sprzętu nie może przekroczyć wartości 3500,00zł brutto. 15. Jeśli producent oferowanych towarów wymaga kart gwarancyjnych bądź rejestracji elektronicznej to Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wypełnione karty i potwierdzenie rejestracji elektronicznej. 16. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązuje się dołączyć protokół odbioru (wg. Wzoru) na którym widnieć będzie podpis osoby przyjmującej towar oraz osoby wydającej towar, a także data odbioru towaru. 17. Na każde wezwanie Zamawiającego (bezwzględnie Wykonawca który zostanie zakwalifikowany do II ETAPU) do każdej pozycji wskazanej przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kartę charakterystyki w języku polskim , z której jasno będzie wynikało, że zaproponowany sprzęt/narzędzia spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego, (przez kartę charakterystyki należy rozumieć kopię z katalogu producenta, wydruk ryciny ze strony internetowej z opisem i charakterystyką danego produktu, potwierdzone za zgodność z oryginałem) 18. Kody kreskowe Sprzęt powinien być znakowany jako wyrób detaliczny i posiadać nr GTIN wraz ze stosowną symboliką kodu kreskowego. W przypadku gdy wyroby nie są oznaczone nr GTIN, Wykonawca wystawi i dostarczy wraz z wyrobem dodatkową etykietę logistyczną GS1-128 z użyciem IZ. która powinna spełniać wymagania opisane w § 4 pkt.5 ppkt.5 załącznika do decyzji 3/MON i zawierać: A) SSCC jednostki logistycznej z IZ 00 B) GTIN wyrobu w ilości stanowiącej jednostkę logistyczną z IZ 01 C) Data produkcji z IZ 11 D) Numer seryjny z IZ 21 E) Data gwarancji producenta lub data ważności z IZ 17 (jeżeli występuje) F) numer partii z IZ 10 ( jeżeli występuje) oraz dodatkowo: Jednolity indeks Materiałowy przekazany przez Zamawiającego Wykonawcy Unikalny numer magazynowy NATO NSN ( ang. NATO Stock Number) – o ile został nadany dla danego towaru. Dodatkowe informacje w zakresie IZ GTIN SSCC dostępne są u organizatora systemu GS-1 w Polsce. - Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu. Wykonawca wypełni Kartę Wyrobu której wzór określa załącznik nr 8 do SIWZ. Wypełnioną Kartę Wyrobu w postaci elektronicznej (format EXCEL) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym ( w celu określenia prawidłowych danych w zakresie JIM i ewentualnie skorygowania błędów w karcie) i następnie przekaże Zamawiającemu minimum na siedem dni przed dostarczeniem towarów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42650000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na przedmiot zamówienia w wysokości: 3400,00zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dowód wniesienia wadium formularz cenoewy formularz ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną