Przetargi.pl
Zakup i dostawa narzędzi i elektronarzędzi dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu

Jednostka Wojskowa 4809 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6883896 , fax. 22 6883868
  • Data zamieszczenia: 2014-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4809
    ul. Juzistek 2 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 22 6883896, fax. 22 6883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa narzędzi i elektronarzędzi dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi i elektronarzędzi dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2, 2a, 2b, 2c i 2d do SIWZ - Formularz cenowy. Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wybór oraz odpowiednie normy. Towar musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego, oraz spełniać europejskie normy bezpieczeństwa CE. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. Towar musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne, tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do produktów oryginalnych, które muszą być kompatybilne ze sprzętem wskazanym przez Zamawiającego oraz wskazane w dokumentacji i opisach technicznych sprzętu. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do typu zamawianego produktu. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych zamienników, wobec asortymentu określonego w Załącznikach nr 2, 2a, 2b, 2c i 2d do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opisy techniczne oferowanego towaru. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Wartość brutto oferowanego towaru musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym podatek od towarów i usług VAT, inne opłaty i podatki, opłaty celne, ubezpieczenia, koszty opakowania oraz koszty dostawy transportu produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami rozładunku. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia wg producenta oraz typu określonego w złożonej ofercie wraz z kartami gwarancyjnymi, oraz instrukcjami obsługi w języku polskim. Towar oferowany w zestawach lub kompletach musi posiadać opis zawartości (kompletacji) z wyszczególnieniem wszystkich elementów w nich zawartych sporządzony w dwóch egzemplarzach potwierdzonych pieczęcią i podpisem dostawcy. Dostawa winna być zrealizowana: od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8.00 do 14.00, piątek w godzinach od 8.00 do 11.00. Wykonawca o planowanej dostawie powiadomi Zamawiającego, z co najmniej 2 - dniowym wyprzedzeniem dwa dni robocze telefonicznie lub faksem na numer wskazany w umowie. Przekazanie towaru Zamawiającemu musi odbyć się w obecności przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca oświadczy, iż jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu towarów. Okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia musi być zgodny z warunkami producenta i wynosić nie mniej niż: w Części I: 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru, w Części II: 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, w Części III: 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, w Części IV: 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, w Części V: 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 445100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium: dla Części I w wysokości 3.700,00 zł słownie zł: trzy tysiące siedemset 00/100, dla Części II w wysokości 2.200,00 zł słownie zł: dwa tysiące dwieście 00/100, dla Części III w wysokości 300,00 zł słownie zł: trzysta 00/100, dla Części IV w wysokości 400,00 zł słownie zł: czterysta 00/100, dla Części V w wysokości 650,00 zł słownie zł: sześćset pięćdziesiąt 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.26wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach