Przetargi.pl
Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i sprzętu warsztatowego w podziale na 13 zadań

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2018-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47
    44121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://4wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i sprzętu warsztatowego w podziale na 13 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa narzędzi do SOI Gliwice - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 3 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 1 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa elektronarzędzi do SOI Gliwice - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 4 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 2 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 3 - Zakup i dostawa narzędzi do SOI Bytom - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 5 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 3 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy Zadanie nr 4 - Zakup i dostawa elektronarzędzi do SOI Bytom - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 6 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 4 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 5 - Zakup i dostawa narzędzi i elektronarzędzi do SOI Tarnowskie Góry - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 7 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 5 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 6 - Zakup i dostawa narzędzi i elektronarzędzi do SOI Katowice - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 8 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 6 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 7 - Zakup i dostawa narzędzi i elektronarzędzi do SOI Opole - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 9 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 7 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 8 - Zakup i dostawa elektronarzędzi do SOI Krapkowice - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 10 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 8 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 9 - Zakup i dostawa narzędzi do SOI Krapkowice - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 11 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 6 oraz załącznik nr 9 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 10 - Zakup i dostawa narzędzi i elektronarzędzi do SOI Bielsko Biała - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 12 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 10 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 11 - Zakup i dostawa elektronarzędzi do SOI Lubliniec - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 13 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 11 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 12 - Zakup i dostawa narzędzi do SOI Lubliniec - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 14 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 12 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Zadanie nr 13 - Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi i sprzętu warsztatowego dla służby Czołgowo – Samochodowej - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 15 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 13 oraz załącznik nr 16 do SIWZ - projekt umowy. Wykonawca powinien posiadać system zarządzania jakością ISO 9001.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: a.aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b.Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; c.Formularz cenowy dla zadania 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 i/lub 9 i/lub 10 i/lub 11 i/lub 12 i/lub 13 w zależności na jakie zadania wykonawca składa ofertę. Formularz cenowy odpowiednio dla danego zadania musi być podpisany przez wykonawcę lub pełnomocnika. Brak podania niniejszych danych lub załączenie niepodpisanego formularza cenowego będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) – treść złożonej oferty nie będzie odpowiadała treści SIWZ. tj. jej treść nie odpowiada treści SIWZ. d.pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie) należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach