Gmina Hażlach ogłasza przetarg
- Adres: 43-419 Hażlach, ul. Główna 57
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8569555 w. 32 , fax. 033 8524211
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Hażlach
ul. Główna 57 57
43-419 Hażlach, woj. śląskie
tel. 033 8569555 w. 32, fax. 033 8524211
REGON: 07218247900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.hazlach.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa na składowisko w Hażlachu przy ul. Głównej 37 klińca w ilości 600 T. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zmówienia jest zakup i dostawa na składowisko w Hażlachu przy ul. Głównej 37 (na przeciw Domu Ludowego w Hażlachu) klińca wapiennego barwy szarej frakcji 20-31,5 mm w ilości 600 T spełniającego normę PN-EN-13043 Kruszywo mineralne. Kruszywo łamane do nawierzchni drogowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Oferta ważna spełniać musi następujące warunki: a) Wykonawca nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych; b) pisemna oferta wraz z załącznikami winna być podpisana zgodnie z wymogami zawartymi w siwz i złożona w terminie wyznaczonym przez zamawiającego; 3. Wykonawca składający ofertę powinien: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdować się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do wypełnionego formularza oferty (załącznik nr 1) winny być dołączone następujące dokumenty: a. oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp (załącznik nr 2); b. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d. umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie; w przypadku składania oferty przez konsorcjum, do oferty musi być załączona umowa konsorcyjna, która musi zawierać: określenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji zamówienia, gwarancji i rękojmi, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego; e. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń a także osób zdolnych do wykonania zamówienia jeśli wykonawca wskazał takie narzędzia, urządzenia bądź osoby, f. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swym rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; g. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat (wg wzoru i praktyki stosowanej w US), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, h. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (wg wzoru ZUS, KRUS), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, i. polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hazlach.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa piasku budowlanego oraz kruszywa drogowego
Dodano: 2016-02-17 - Zakup kruszywa do utrzymania dróg w roku 2016r.
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa piasku płukanego
Dodano: 2015-12-10 - Sukcesywne dostawy kruszyw
Dodano: 2015-10-06 - Zakup kruszywa dla utrzymania dróg w roku 2015r.
Dodano: 2015-04-01 - DOSTAWA MATERIAŁÓW SYPKICH WRAZ Z TRANSPORTEM
Dodano: 2015-03-18 - Zakup kruszywa do utrzymania dróg w roku 2015r.
Dodano: 2015-03-13 - Sukcesywna dostawa piasku budowlanego oraz kruszywa drogowego
Dodano: 2015-02-05 - Dostawa kruszyw do budowy warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych
Dodano: 2014-11-17 - Sukcesywna dostawa kruszyw
Dodano: 2014-08-26