Przetargi.pl
Zakup i dostawa na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ursynów materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 73 31 , , fax. 22 443 73 32
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 73 31 , , fax. 22 443 73 32
    REGON: 15259640000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ursynów materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ursynów materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. Informacje ogólne 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (oryginalnych bądź równoważnych) pojemników z atramentem, tonerów, bębnów oraz innych materiałów eksploatacyjnych. 2. Przedstawione w poniższym zestawieniu zastrzeżone znaki towarowe służą jedynie do celów identyfikacyjnych do określenia ich kompatybilności. Symbole materiałów stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego. W myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 3. Pod pojęciem materiału fabrycznie nowego należy rozumieć materiały, które zostały wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku (korpus tonera), bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane. Natomiast za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, przerobiony lub wcześniej eksploatowany. 4. Oryginalne materiały są to materiały wyprodukowane przez producenta urządzeń lub opatrzone marką producenta urządzeń, do których materiały te będą stosowane. 5. Przez produkt o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych Zamawiający uzna produkt: a) kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, to znaczy taki, który nie powoduje ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, który oferuje pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia, np. informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/atramentu itp., b) o parametrach takich samych bądź lepszych (wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu oryginalnego i fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, c) nie naruszający praw patentowych producentów produktów. 6. W celu stwierdzenia, czy produkty równoważne spełniają wymogi równoważności, Zamawiający porówna treść posiadanej specyfikacji wyrobu oryginalnego z treścią dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę: a) Dla tonerów i atramentów karty charakterystyki MSDS lub katalog dla każdego produktu przedstawiający cechy jakości, kompatybilności i wydajności, potwierdzający, że powyższe cechy odpowiadają cechom produktów oryginalnych; b) Oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego, że oferowane kasety z tonerem są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi, a żaden z elementów kasety z tonerem (za wyjątkiem korpusu tonera) nie jest wtórnie wykorzystany, ani nie pochodzi z procesu recyklingu; c) Raport z testów wydajności wg normy ISO 19752 dla tonerów monochromatycznych, normy jakości ISO 19798 dla tonerów kolorowych i normy ISO 24711 i ISO 24712 dla wkładów atramentowych informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą; d) Certyfikaty potwierdzające, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001 : 2000 lub równoważnymi; e) Certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla procesu produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko; f) Oświadczenie producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, atramentów i kaset; g) Oświadczenie, że oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu – informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera/atramentu). 7. Z porównania treści dokumentów musi bezsprzecznie wynikać, że konkretny produkt równoważny posiada nie gorsze parametry użytkowe niż produkt oryginalny. 8. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować materiały niezawodne w eksploatacji, zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Wszystkie dostarczane pojemniki z atramentem, tonery i inne materiały eksploatacyjne muszą być oznaczone symbolem katalogowym lub innym oznaczeniem stosowanym przez producenta, posiadać oryginalne fabryczne opakowanie oraz zabezpieczenia stosowane przez producentów (np. hologramy). Sposób opakowania musi umożliwiać identyfikację produktu (ilość, rodzaj, parametry techniczne) oraz termin przydatności do użycia bez konieczności naruszania opakowania. Opakowanie nie może zawierać śladu otwarcia lub uszkodzenia. 9. Okres przydatności do użytku zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia ostatniej dostawy realizowanej w ramach niniejszego zamówienia publicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, - formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ, - wzór umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192113-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego do złożenia przez każdego Wykonawcę wraz z ofertą: 1) Dla wykonawców składających ofertę w formie elektronicznej, o której mowa w pkt. 3.3) lit. a) SIWZ. Uwaga! Forma w jakiej należy złożyć niżej wymienione dokumenty została określona w pkt. 14.1. SIWZ. a) wypełnionego elektronicznego formularza ofertowego dostępnego i generowanego poprzez Platformę; b) wypełnionego Formularza cenowego – wg wzoru określonego w Załączniku nr 1a do SIWZ c) potwierdzenia wniesienia wadium jeśli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz- zgodnie z zapisami pkt 13 SIWZ. d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; e) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; f) w przypadku, o którym mowa w pkt. 23.3) SIWZ, opcjonalnie - dokumenty potwierdzające jakość oferowanych produktów równoważnych; g) dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej); h) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentu, o którym mowa w pkt 10.1.1) lit. e) SIWZ. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1.1) lit. d) i e) SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2) Dla wykonawców składających ofertę w formie pisemnej, o której mowa w pkt. 3.3) lit. b) SIWZ . Uwaga! Forma w jakiej należy złożyć niżej wymienione dokumenty została określona w pkt. 14.2. SIWZ. a) wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) wypełnionego Formularza cenowego – wg wzoru określonego w Załączniku nr 1a do SIWZ c) potwierdzenia wniesienia wadium jeśli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz- zgodnie z zapisami pkt 13 SIWZ. d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; e) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; f) w przypadku, o którym mowa w pkt. 23.3) SIWZ, opcjonalnie - dokumenty potwierdzające jakość oferowanych produktów równoważnych; g) dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej); h) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentu, o którym mowa w pkt 10.1) lit. e) SIWZ. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1.2) lit. d) i e) SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na Platformie) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa:  opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopia potwierdzona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza - w przypadku składania oferty w formie elektronicznej, o której mowa w pkt. 3.3) lit. a), lub  oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie - w przypadku składania oferty w formie pisemnej, o której mowa w pkt. 3.3) lit. b), powinien był załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: • postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, • wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, • ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 10.1.1) lit. d), 10.1.2) lit. d) i 10.2) SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.6) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach