Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31913 Kraków, os. Na Skarpie
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (012) 6441956 , fax. (012) 6444756
- Data zamieszczenia: 2016-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
os. Na Skarpie 66
31913 Kraków, woj. małopolskie
tel. (012) 6441956, fax. (012) 6444756
REGON: 63016100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa myjki ultradźwiękowej dla Pracowni Endoskopii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa myjki ultradźwiękowej dla Pracowni Endoskopowej dla Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, o parametrach opisanych w załączniku o nazwie „Zestawienie parametrów technicznych”, stanowiącym załączniki nr 1. do niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2016), nierekondycjonowany, kompletny i po uruchomieniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, gwarantujący bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego. 3. Zamawiający wymaga aby każdy sprzęt oznaczony był znakiem CE 4. Dostawa i uruchomienie przedmiotu zamówienia nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy do 12 grudnia 2016 r. 5. W ramach zamówienia w grupach Wykonawca przeszkoli w siedzibie Zamawiającego personel medyczny w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. Cykl szkoleń rozpocznie się w dniu dostawy przedmiotu zamówienia i zakończy po przeszkoleniu wszystkich i zakończy wydaniem wydać świadectwa uczestnictwa dla każdego z uczestników szkolenia. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy od daty dostawy i uruchomienia przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru. 7. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przeglądów gwarancyjnych w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego w okresach zalecanych przez producenta wraz z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów eksploatacyjnych. Po każdym przeglądzie Wykonawca zobowiązany będzie do wydania świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym urządzenia (o ile taki posiada). Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania 2 przeglądów pogwarancyjnego w ciągu 2 lat po zakończonym okresie gwarancji. 8. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) wymagania dotyczące serwisu Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski możliwość zgłoszeń reklamacji i napraw: pon – pt 8:00-15:00 forma zgłoszeń reklamacji i napraw -poczta, fax, poczta elektroniczna czas reakcji serwisu max. 72 godziny maksymalny czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw nie może przekroczyć: 7 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia; weryfikacja złożonej reklamacji poprzez telefon lub e-mail lub fax itp. w ciągu 12 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego (soboty, niedziele i święta nie są wliczane w czas reakcji serwisu); Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nowe urządzenie o nie gorszych parametrach po 3 naprawach gwarancyjnych w przypadku dalszego wadliwego działania ( z wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika) b) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim w wersji papierowej w dniu dostawy W przypadku wykonania zamówienia przez podwykonawcę Wykonawca zobowiązany jest do podania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z art. 36 b ustawy Pzp - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
Dodano: 2024-07-18 - DZP.271.22.2024 DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO -POMPY INFUZYJNEJ OBJĘTOŚCIOWEJ
Dodano: 2024-07-10 - „Dostawa aparatu USG dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie”
Dodano: 2024-06-14 - Sukcesywne dostawy implantów stomatologicznych
Dodano: 2024-06-06 - „Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych, narzędzi stomatologicznych, implantów i materiałów ortodontycznych”
Dodano: 2024-06-02 - „Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego – systemy do maszynowego opracowania kanałów korzeniowych i systemy do termicznej obturacji”
Dodano: 2024-06-02 - Sukcesywne dostawy implantów stomatologicznych
Dodano: 2024-06-02 - „Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego” realizowana w ramach zadania inwestycyjnego, które jest współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.
Dodano: 2024-05-20 - Dostawa sprzętu medycznego oraz dzierżawa urządzenia wraz z dostawą sond, znaczników i markerów tkankowych
Dodano: 2024-05-17 - Sukcesywne dostawy implantów stomatologicznych
Dodano: 2024-05-14