Przetargi.pl
„Zakup i dostawa mobilnej myjki do pojemników w ramach budowy instalacji mechaniczno – biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie ZZO w Korczowie.”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Łąkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6881852 , fax. 846 881 847
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju
    Łąkowa 13
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6881852, fax. 846 881 847
    REGON: 95031744800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.biuletyn-publiczny.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa mobilnej myjki do pojemników w ramach budowy instalacji mechaniczno – biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie ZZO w Korczowie.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 3.2.1. Podwozie do myjki: 3.2.1.1. Silnik wysokoprężny o mocy min. 238 KM spełniający aktualne normy emisji spalin Euro VI, 3.2.1.2. Dopuszczalna masa całkowita – do 16 ton, 3.2.1.3. Kabina krótka, 3 miejscowa, w kolorze białym, 3.2.1.4. Skrzynia biegów manualna lub automatyczna, 3.2.1.5. Układ hamulcowy z systemem ABS, kontrolą trakcji ASR, Asystent wspomagania jazdy pod górę, 3.2.1.6. Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem, wspomaganie kierownicy, obrotomierz, komputer pokładowy, elektrycznie otwierane szyby, poduszka powietrzna kierowcy, komplet dywaników gumowych, 2 szt. klinów pod koła, chlapacze przednie, światła do jazdy dziennej, podgrzewane i sterowane elektrycznie lusterka wsteczne z długimi ramionami, fotel kierowcy regulowany w trzech kierunkach, regulowana wysokość koła kierownicy, 3.2.1.7. Klimatyzacja, 3.2.1.8. Światła przeciwmgielne przednie, 3.2.2. Wymagania dodatkowe podwozia: 3.2.2.1. Światło i sygnał akustyczny cofania, 3.2.2.2. Kamera cofania z kolorowym wyświetlaczem w kabinie, 3.2.2.3. Radioodtwarzacz, 3.2.2.4. Pokrowce na siedzenia, 3.2.2.5. Światło ostrzegawcze LED – Belka świetlna na całej szerokości dachu kabiny plus tzw. kogut za pojazdem, 3.2.2.6. Dodatkowe oświetlenie robocze LED (2 szt.) oświetlające przestrzeń za myjką, 3.2.2.7. Pełnowymiarowe koło zapasowe, 3.2.2.8. Komplet kluczy naprawczych, 3.2.2.9. Apteczka, 3.2.2.10. Trójkąt ostrzegawczy, 3.2.2.11. Gaśnica, 3.2.3. Parametry techniczne mobilnej myjki: 3.2.3.1. Typ – samojezdna, z zamkniętą komorą mycia wewnątrz i zewnątrz pojemników, 3.2.3.2. Pojemność zbiornika wody czystej min. 5000 dm3, 3.2.3.3. Pojemność zbiornika wody brudnej min. 5000 dm3, 3.2.3.4. Wymagany adapter (system) do otwierania pokryw okrągłych pojemników 660 – 1100 l, 3.2.3.5. Ilość obrotowych robotów myjących – min. 2 szt., 3.2.3.6. Wymagane mycie ciepłą i zimną wodą, 3.2.3.7. Wymagane mycie pojemników o pojemności 1100 dm3, 3.2.3.8. Wymagane mycie dwóch pojemników do 360 dm3 jednocześnie, 3.2.3.9. Wyposażona w system automatycznej dezynfekcji pojemników, 3.2.3.10. Magnetyczny układ dekalcyfikacyjny zapobiegający tworzeniu się osadów m.in. w podgrzewaczu wody, 3.2.3.11. Automatycznie podnoszona pokrywa (klapa) zamykająca komorę mycia, 3.2.3.12. Wyposażona w ręczną lancę z bębnem (wąż o długości min. 9 m), 3.2.3.13. Wyposażona w system opróżniania wody z układu (system ochronny na okres zimowy), 3.2.3.14. Czujnik poziomu wody czystej z sygnalizacją w kabinie, 3.2.3.15. Wymagane mycie ścian zewnętrznych za pośrednictwem bezpośredniego strumienia wody na całą powierzchnie ściany pojemnika wewnątrz komory mycia, 3.2.3.16. Wymagane minimalne ciśnienie robocze – min. 150 bar, 3.2.3.17. Panele sterowania w kabinie i z prawej strony z tyłu pojazdu, 3.2.3.18. Wydajność pompy – min. 45 l/min, 3.2.3.19. Temperatura mycia – min. 70˚C, 3.2.3.20. Materiał wykonania – min. AISI 304 (komora mycia, zbiorniki na wody, pokrywa zamykająca, wywrotnica pojemników), 3.2.3.21. Certyfikat zgodności CE dostarczony najpóźniej w dniu odbioru maszyny 3.2.3.22. Instrukcja obsługi w języku polskim, 3.3. Szczegółowy zakres zamówienia: 3.3.1. Mobilna myjka będzie dostarczona przez Wykonawcę i na jego koszt do siedziby Zamawiającego: ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj (koszty związane z realizacją zamówienia – załadunek, dostawa, rozładunek, należy uwzględnić w cenie ofertowej). 3.3.2. Przedmiotowa myjka winna być urządzeniem fabrycznie nowym (nieużywanym) rok produkcji: 2019. Powinna posiadać wymagane prawem dokumenty oraz dokument określający warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego, instrukcję obsługi (wszystkie dokumenty sporządzone w języku polskim). Wszystkie dokumenty dotyczące urządzenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostarczenia urządzenia do odbioru. 3.3.3. Przedmiot zamówienia dostarczany Zamawiającemu musi posiadać stosowne deklaracje zgodności, aprobaty lub atesty jeżeli jest to wymagane prawem jak również spełniać wszystkie inne wymogi określone przepisami prawa. 3.3.4. Dodatkowo przedmiot zamówienia musi posiadać wyposażenie obowiązkowe określone przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.), w tym m.in. gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy. 3.3.5. Wykonawca musi dostarczyć wszelkie wymagane prawem dokumenty wymagane w celu dokonania rejestracji przedmiotu zamówienia w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego. 3.3.6. Wykonawca wraz z myjką dostarczy Zamawiającemu biodegradowalne środki do mycia i dezynfekcji pojemników w ilości – 500 dm3 detergentu do mycia pojemników oraz 50 dm3 dezynfektantów. Dostarczane środki nie mogą powodować nadmiernego wytwarzania piany. 3.3.7. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć przedmiot zamówienia na czas przewozu do Zamawiającego. Nieprawidłowe zabezpieczenie i ewentualne uszkodzenie w czasie transportu obciąża Wykonawcę. 3.3.8. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia – min. 24 miesiące od daty podpisania ostatecznego protokołu zdawczo – odbiorczego. 3.3.9. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis mobilny dostarczonej myjki z dojazdem do Zamawiającego. Serwis realizowany będzie zgodnie z ogólnymi warunkami gwarancji. W przypadku zgłoszonej awarii w okresie gwarancji koszty dojazdu do Zamawiającego oraz ewentualnego transportu myjki do serwisu pokrywa Wykonawca. Koszty okresowych wymaganych przeglądów wraz z wszystkimi materiałami eksploatacyjnymi przewidzianymi w karcie gwarancyjnej/serwisowej (w tym m.in. filtry, oleje, pasy) dla danego przeglądu w ciągu trwania gwarancji pokrywa Wykonawca. 3.3.10. Czas reakcji serwisu Wykonawcy na zgłoszone uszkodzenie (awarię) nie przekroczy 3 dni robocze od dnia zgłoszenia. Za reakcję serwisu rozumie się zdiagnozowanie uszkodzenia (awarii) myjki. 3.3.11. Wykonawca zobowiązany jest też przeprowadzić szkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi myjki w terminie ustalonym przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 10 dni od podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42995000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 10.3.1. pieniądzu, 10.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 10.3.3. gwarancjach bankowych, 10.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 10.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019 poz. 310). 10.4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 10.4.1. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 10.4.2. jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10.4.3. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.4.4. w przypadkach o których mowa w pkt 10.4.1. - 10.4.3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. 10.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 42 1020 5385 0000 9602 0002 5627 z dopiskiem – wadium w przetargu na Dostawę mobilnej myjki. 10.6. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 10.7. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 10.8. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp Wykonawca składa wraz z ofertą. 10.9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10.10. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 ustawy Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10.11. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 ustawy Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przetargu na Dostawę mobilnej myjki. 10.12. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt. 10.3.1 – 10.3.5 SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o którym mowa w Rozdziale 5 pkt. 5.2.1. na potwierdzenie spełniania tego warunku należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający żąda złożenia wraz ofertą dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez niego wymaganiom w tym karty technicznej (DTR) myjki. Wykonawca do oferty dołącza również załącznik nr 7 – „Tabela zgodności parametrów przedmiotu zamówienia”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach