Przetargi.pl
Zakup i dostawa miału węglowego

Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11-010 Barczewo, ul. Wojska Polskiego 15
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5148465
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 15 15
    11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5148465
    REGON: 51957349700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podatnik nie będący osobą fizyczną, Spółki z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa miału węglowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa miału węglowego loco kotłownie w Barczewie o parametrach nie gorszych niż: - wartość opałowa minimum 24000 kJ/kg - zawartość popiołu do 10% - zawartość siarki do 0,6% - wilgotność do 12% Przewidywana ilość miału 1000 ton Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 7 ustawy prawa zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 101210007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium wynosi 5000zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne każdy z wykonawców musi spełnić warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych, potwierdzając to poprzez złożenie oświadczenia (załącznik do specyfikacji). - Zamawiający wykluczy z postępowania tych uczestników, o których mowa w art.24 ust.1i2 Ustawy prawo zamówień publicznych. - Termin składania wszystkich wymaganych dokumentów upływa w dniu składania ofert. - Oferty wykonawców, którzy nie zostali wykluczeni będą oceniane zgodnie z przepisami Ustawy prawo zamówień publicznych i warunkami określonymi w Specyfikacji. - Oferty, których treść nie jest zgodna z Ustawą prawo zamówień publicznych lub specyfikacją zostaną odrzucone zgodnie z art.89 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych. - Zamawiający unieważni postępowanie o zamówienie publiczne, jeżeli zajdą okoliczności, o których mowa w art.93 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiający stan faktyczny i prawny tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników, będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z rejestru lub z zaświadczenia należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty tych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznychoraz o podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy (wg wzoru zał.SIWZ). 5. Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje bez zastrzeżeń wzór umowy załączony do niniejszej specyfikacji (wg wzoru załącznik do SIWZ). 6. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dostawy powyżej 1000 ton), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie odpowiadających rodzajem i wartością dostawom objętym przedmiotem zamówienia, oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te wykonane zostały należycie. 7. Kserokopia dowodu wpłaty wadium (jeżeli wadium jest wpłacane w pieniądzu). Dokumenty o których mowa powyżej winny być datowane, czytelne, opieczętowane, podpisane oraz wystawione w datach określonych powyżej, a ponadto sporządzone w języku polskim. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli w postępowaniu uczestniczy wspólnie kilka podmiotów wymagane dokumenty musi złożyć odrębnie każdy z nich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.barczewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach