Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
- Data zamieszczenia: 2019-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Doc. Adama Dowgirda 9
17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
REGON: 50582500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: spzoz.hajnowka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa mebli wraz z wyposażeniem do Centrum Zdrowia Psychicznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa mebli wraz z wyposażeniem do Centrum Zdrowia Psychicznego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zamieszczony w Załączniku nr 1 do SIWZ - formularz asortymentowo – cenowy. Nazwa i kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przedmiot główny: Kod CPV: 33192000-2 meble medyczne 39130000-2 Meble biurowe 39150000-8 Różne meble i wyposażenie 33113100-8 Fotele 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci.4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć meble i wyposażenie własnym transportem, na własne ryzyko i na własny koszt w nieprzekraczalnym terminie: do 6 tygodni od dnia podpisania niniejszej umowy.14. Zamawiający w celu dokonania oceny oferty w zakresie przedmiotowym oraz kryterium oceny ofert – wymaga, aby każdy z Wykonawców ubiegający się o zamówienie dołączył do oferty: a) formularz asortymentowo- cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr l do SIWZ b) formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 3 do SIWZ d) oświadczenie, dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego załącznik nr 6 do SIWZ e) odpowiednie pełnomocnictwa; f) Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. g) dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia czyli foldery, katalogi, ulotki, zawierające dokładny i jednoznaczny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzających spełnianie przez zaoferowany, wszystkich bez wyjątku parametrów, których wymaga Zamawiający w treści (Załączniki Nr 1 do SIWZ, dot. poz. 62,78,79) 15.Zamawiający w razie wątpliwości może wezwać Wykonawcę z najkorzystniejszą ofertą cenową do przedłożenia folderów, katalogów, ulotek na potwierdzenie że oferowana dostawa, odpowiada wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający w celu dokonania oceny oferty w zakresie przedmiotowym oraz kryterium oceny ofert – wymaga, aby każdy z Wykonawców ubiegający się o zamówienie dołączył do oferty: a) formularz asortymentowo- cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr l do SIWZ b) formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 3 do SIWZ d) oświadczenie, dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego załącznik nr 6 do SIWZ e) odpowiednie pełnomocnictwa;f) Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. g) dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia czyli foldery, katalogi, ulotki, zawierające dokładny i jednoznaczny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzających spełnianie przez zaoferowany, wszystkich bez wyjątku parametrów, których wymaga Zamawiający w treści (Załączniki Nr 1 do SIWZ, dot. poz. 62,78,79) 2.1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa łóżek szpitalnych z materacami i szafkami przyłóżkowymi na potrzeby oddziału rehabilitacyjnego-23.2023
Dodano: 2023-10-30 - Dostawa i montaż mebli medycznych do pomieszczeń Oddziału Laryngologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Dodano: 2021-07-13 - Zakup łóżek i szafek przyłóżkowych na potrzebę wyposażenia sali pacjenta Oddziału Chorób Wewnętrznych, Gastroenterologii z Odcinkiem Diabetologii w ramach projektu nr: LT-PL-5R-341 pn.: "Wspólnie wobec chorób cywilizacyjnych" dofinansowanego z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska na lata 2014-2020
Dodano: 2021-01-26 - Zakup noszy sanitarnych
Dodano: 2021-01-15 - Łóżka wielofunkcyjne oraz szafki przyłóżkowe
Dodano: 2021-01-14 - Zakup łóżek i szafek przyłóżkowych na potrzebę wyposażenia sali pacjenta Oddziału Chorób Wewnętrznych, Gastroenterologii z Odcinkiem Diabetologii w ramach projektu nr: LT-PL-5R-341 pn.: "Wspólnie wobec chorób cywilizacyjnych" dofinansowanego z Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska na lata 2014-2020
Dodano: 2020-12-08 - Dostawa myjni dezynfektora
Dodano: 2020-06-23 - Dostawa wyposażenia meblowego
Dodano: 2020-06-23 - Zakup i dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby apteki szpitalnej dla Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2020-05-06 - Zakup i dostawa mebli wraz z wyposażeniem do Centrum Zdrowia Psychicznego
Dodano: 2019-11-05