Przetargi.pl
Zakup i dostawa mebli wraz z montażem w budynku kamienica Rynek 3 w Skoczowie w podziale na dwie części: część nr 1 – dostawa wyposażenia sali sesyjnej, część nr 2 – dostawa wyposażenia pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń socjalnych

Gmina Skoczów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 853 38 54 , fax. 33 853 91 52
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoczów
    Rynek 1
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 33 853 38 54, fax. 33 853 91 52
    REGON: 72182522000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa mebli wraz z montażem w budynku kamienica Rynek 3 w Skoczowie w podziale na dwie części: część nr 1 – dostawa wyposażenia sali sesyjnej, część nr 2 – dostawa wyposażenia pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń socjalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli wraz z montażem w budynku kamienica Rynek 3 w Skoczowie w podziale na dwie części: część nr 1 – dostawa wyposażenia sali sesyjnej, część nr 2 – dostawa wyposażenia pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń socjalnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ochrona obszarów nadwodnych poprzez wykorzystanie lokalnych zasobów przyrodniczych z kampanią informacyjno-edukacyjną w gminie Skoczów”. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje meble, zgodnie z załącznikiem „Specyfikacja wyposażenia” wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, podłączeniem i uruchomieniem (jeżeli dotyczy) w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentacji technicznej i użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia. 3. Zakres zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, załadunek, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu, uruchomienie wyposażenia (jeżeli dotyczy), utylizację opakowań. 4. Zamawiający wymaga, aby asortyment w ramach realizacji zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu. 5. Zamawiający wymaga, aby oferowane meble spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w specyfikacji wyposażenia meblowego. 6. Oferowane i dostarczone elementy meblowe wraz z wyposażeniem muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. 7. Meble muszą być dopuszczone do obrotu na krajowym rynku. 8. Nazwy własne materiałów, wyrobów, urządzeń, bądź producentów użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako przykładowe, co oznacza, że Wykonawca może zastosować te materiały, wyroby, urządzenia, które zostały wskazane, bądź inne, lecz o równoważnych parametrach technicznych. 9. Użyte do produkcji mebli komponenty muszą posiadać atesty higieniczne lub inny równoważny dokument. 10. Meble muszą spełnić wymagania aktualnie obowiązujących norm odnoszące się do jakości produktów oraz bezpieczeństwa ich użytkowania. 11. Wykonawca w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego, zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu: a)wszelkich atestów, certyfikatów, aprobat i świadectw wymaganych przepisami prawa na materiały użyte do produkcji, b)wszystkich atestów, certyfikatów, aprobat i świadectw wymaganych przepisami prawa na wyprodukowane meble (gotowy produkt). 12. Zamawiający dopuszcza zmiany wymiarów: wysokości, głębokości, szerokości i długości od podanych minimalnych wartości na poziomie +- 2%. 13. Płatność na dostarczone wyposażenie – po zrealizowaniu przez wykonawcę całości zamówienia i spisaniu protokołu odbioru. 14. Dostawa wyposażenia musi się odbywać w godzinach ustalonych z Zamawiającym/Użytkownikiem. 15. Wykonawca odpowiada za złożone i dostarczone do obiektu elementy wyposażenia do czasu odbioru wyposażenia przez Zamawiającego. 16. Całość dostarczonego wyposażenia winna być przed odbiorem zmontowana i przygotowana do użytkowania zgodnie ze swoim przeznaczeniem. 17. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 24 miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego. Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w rozdziale XVI SIWZ. W Formularzu ofertowym, (Załącznik nr 1 do SIWZ), należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji nie mniejszą niż 24 miesięcy (minimalny okres gwarancji) i nie większą niż 60 miesięcy. Udzielenie dłuższego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. 18. Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje , stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach