Zespół Szkół Rolniczych w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-567 Białystok, ul. ks. Stanisława Suchowolca
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 741 10 75, , fax. 0-85 741 15 96
- Data zamieszczenia: 2020-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Rolniczych w Białymstoku
ul. ks. Stanisława Suchowolca 26
15-567 Białystok, woj. podlaskie
tel. 0-85 741 10 75, , fax. 0-85 741 15 96
REGON: 94946000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsrckp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa mebli na wyposażenie warsztatów szkolnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wyposażenie warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku przy ul. Ks. St. Suchowolca 26. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został zawarty w załącznikach do SIWZ: nr 1 - Część I zamówienia i nr 1A - Część II zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się do transportu, rozładunku, wniesienia i ustawienia przedmiotu zamówienia (oraz jego wykonania we wskazanym miejscu/montażu – w przypadku mebli wymagających wykonania/montażu) w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego na terenie szkoły. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji lub wystaw, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2019, wolny od wad fizycznych i wad prawnych, sprawny technicznie, nieuszkodzony, kompletny i gotowy do użytku, zgodnie z jego przeznaczeniem oraz spełniający wymagania określone w OPZ. 5. Oferowane meble muszą odpowiadać wymogom określonym w obowiązujących przepisach prawa, a także spełniać wymagane standardy i normy, w szczególności w zakresie warunków bezpieczeństwa i eksploatacji oraz muszą posiadać wszystkie wymagane prawem certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych. 6. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zaleca się wyłonionemu Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej w pomieszczeniach, w których będą montowane meble, w celu dokonania szczegółowego obmiaru z natury. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany kolorystyki mebli i tapicerki siedzisk, w ramach podanej w ofercie ceny. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczone meble na okres min. 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym bez zastrzeżeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu: 1) oświadczenie wstępne wykonawcy, o którym mowa w rozdz. VII SIWZ (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ) – składają wszyscy wykonawcy - do oferty; 2) dokument, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ składa każdy z wykonawców – na wezwanie zamawiającego (oferta oceniona najwyżej). 2. Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z wykonawców), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu (na lub wg załącznika nr 4 do SIWZ). 3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli w ramach wyposażenia budynku Biblioteki Publicznej w Sokółce
Dodano: 2024-02-09 - Wyposażenie budynku Centrum Opiekuńczo- Mieszkalnego w Pęchratce Polskiej.
Dodano: 2023-12-17 - Wykonanie, dostawa i montaż indywidualnych zabudów meblowych w pomieszczeniach budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 14
Dodano: 2023-10-31 - Wyposażenie rozbudowanej Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Choroszczy
Dodano: 2023-10-09 - Dostawa ławek do poczekalni w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. „Dostępność, szansą na rozwój Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży”
Dodano: 2023-04-05 - Dostawa i montaż mebli do Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach w ramach projektu pt.”Kształcimy profesjonalistów”
Dodano: 2022-09-29 - wyposażenie budynku w meble w ramach projektu nr WND-RPPD.08.05.00-20-0016/19 pt.: „Przebudowa budynku kamienicy na cele społeczne z Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych”
Dodano: 2022-08-11 - Dostawa mebli i wyposażenia pomieszczeń na potrzeby opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach projektu pn. Gmina Sokółka przyjazna rodzicom nr RPPD.02.02.00-20-0173/19
Dodano: 2021-03-19 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
Dodano: 2021-01-20 - Modernizacja szatni piłkarskich na Stadionie Miejskim - BO
Dodano: 2020-12-17