Szpital Barlinek Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 74320 Barlinek, ul. Szpitalna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 957 462 502 , fax. 957 462 502
- Data zamieszczenia: 2017-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Barlinek Sp. z o.o.
ul. Szpitalna 10
74320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 957 462 502, fax. 957 462 502
REGON: 30455600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spólka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa: mebli medycznych, tablicy do ćwiczeń manualnych z oporem, poduszek sensomotorycznych ,wentylatora podłogowego (stojący) i lampy Biopron ze statywem. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1Przedmiot zamowienia realizowany jest w ramach projektu pn. Dzienny Dom Opieki Medycznej, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-20120 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikami),będący załącznikiem do specyfikacji 3. Zamówienie składa się z 5 części: 1) Zadanie nr 1 Mebli medycznych 2) Zadanie nr 2 Tablicy do ćwiczeń manualnych z oporem- 1 sztuka 3) Zadanie nr 3 Poduszek sensomotorycznych – 4 sztuki 4) Zadanie nr 4 Wentylatora podłogowego (stojący) – 3 sztuki 5) Zadanie nr 5 Lampy Biopron ze statywem – 1 sztuka - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania ww. warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa wraz z ofertą: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że posiada dokumenty dopuszczające produkty do obrotu zgodnie z obowiązującą Ustawą o Wyrobach Medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z dnia 20 maja 2010 r. z późn. zm.). Dokumentami dopuszczającymi do obrotu są: a)deklaracja zgodności CE producenta (dla wszystkich klas wyrobu medycznego), b)certyfikat zgodności jednostki notyfikującej (dotyczy klas wyrobu medycznego określonych w art. 29 ust. 5 ustawy o Wyrobach Medycznych), c)zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Leczniczych, Wyrobów Medycznych zgodnie z art. 58 ust.1 ustawy o Wyrobach Medycznych sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane produkty spełniają wymagania określone w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dn. 17 czerwca 2010 r., nr 107, poz. 679 z późń. zm.) - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i Dostawa Urządzeń Medycznych dla WSPL SP ZOZ w Koszalinie - 4 Zadania
Dodano: 2024-06-14 - Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla CRR KRUS „Sasanka” w Świnoujściu
Dodano: 2024-06-07 - Dostawa aktywnej platformy do ćwiczeń
Dodano: 2023-11-05 - Dostawa sprzętu jednorazowego dla Szpitala w Dębnie.
Dodano: 2023-08-01 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i aparatury medycznej do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 9 zadań
Dodano: 2023-06-15 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego.
Dodano: 2023-05-29 - ZAKUP I DOSTAWA ZINTEGROWANEGO LARYNGOLOGICZNEGO TORU WIZYJNEGO Z NASOFIBEROSKOPEM
Dodano: 2023-02-17 - ZAKUP I DOSTAWA DIAGNOSTYCZNEGO MIKROSKOPU LARYNGOLOGICZNEGO
Dodano: 2023-02-17 - DOSTAWA – SPRZĘT MEDYCZNY DLA CZP
Dodano: 2022-11-14 - Zakup i dostawa urządzeń medycznych dla WSPL SP ZOZ w Koszalinie - 2 zadania
Dodano: 2022-10-31