Przetargi.pl
Zakup i dostawa mebli i wyposażenia

Akademia Pomorska ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. Arciszewskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 840 53 27 , fax. 59 842 95 20
  • Data zamieszczenia: 2017-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Pomorska
    ul. Arciszewskiego
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 840 53 27, fax. 59 842 95 20
    REGON: 145900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa mebli i wyposażenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli i wyposażenia w ramach projektu „Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: ZADANIE 1 - Zakup i dostawa kompletu szaf przejezdnych wraz z montażem; ZADANIE 2 - Zakup i dostawa mebli na wymiar wraz z montażem; ZADANIE 3 - Zakup i dostawa mebli bibliotecznych wraz z montażem; ZADANIE 4 - Zakup i dostawa mebli – biurka, stoły, stoliki, krzesła, regały; ZADANIE 5 - Zakup i dostawa mebli tapicerowanych; ZADANIE 6 - Zakup i dostawa wyposażenia różnego; ZADANIE 7 - Zakup i dostawa systemu zaciemniania okien wraz z montażem. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem nowego i fabrycznie zapakowanego towaru (tzn. mebli i wyposażenia, w tym urządzeń i systemu) pochodzącego z bieżącej produkcji (2016/2017), wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejscach wskazanych w siedzibie Zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje także montaż przedmiotu zamówienia. Montaż obejmuje wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia do używania zgodnie z przeznaczeniem i celem, w tym: rozpakowanie, skręcenie, złożenie w całość, montaż w miejscu przeznaczenia (w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w jego siedzibie), regulacja i doprowadzenie do stanu użytkowania zgodnego z przeznaczeniem, a także usunięcie i wywóz odpadów powstałych w toku montażu. 5. Dostarczony przedmiot umowy powinien posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. Dostarczony przedmiot umowy oznakowany winien być symbolem CE zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. z 2016 r. poz. 806). 6. Minimalny wymagany okres gwarancji na dostarczone meble i wyposażenie wynosi 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. Formularz cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2.1., 2.2. (…) lub 2.7. do SIWZ w zależności od numeru zadania, na realizacje którego Wykonawca składa swoją ofertę; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ, jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach